Ja ik ben daar altijd benieuwd naar als ze dat doen. Ken meer restaurants waar ze deze gimmick uithalenquote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of ze het serieus voor 200 euro zouden aanslaan
Kom er zo nu en dan met een oom die daar met regelmaat eet, misschien dat hij een serieus antwoord krijgt als ie het zou vragen
Een beetje pijnlijk is het wel hè.quote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat er ook geen andere DJ is die zoveel aandacht wil.
quote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef Isorden het volgende:
Jullie kennen het verschil tussen een peuter en een zakje cocaïne toch hè?Ik moest deze grap even uitleggen aan mijn vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emmely en Morad zijn daarin wel de meest duidelijke jaquote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er loopt ook nog een downie met pannen rond zodra het middernacht isquote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter te duur dan niet te koop.quote:
Ja. Wat ook net maakt dat het zo gemaakt is. Hij zou echt een toffe DJ kunnen zijn als die wat minder overdrijft.quote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een beetje pijnlijk is het wel hè.
Die heb ik aardig vermeden dit jaar door mijn vage slaapritme.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er loopt ook nog een downie met pannen rond zodra het middernacht is
Vaste posters in dit topic kennen mijn geintjes onderhand welquote:Op maandag 29 december 2025 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moest deze grap even uitleggen aan mijn vrouw.
Eens hoor. Ook stukje jeugdsentiment. De unplugged concerten.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een fijne versie van Layla, maar volgens mij ben ik in de minderheid.
Ja dan slaap ik alquote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Al lijkt het er wel op dat de DJ's dit jaar vaker buiten de booth komen dan ooit. Sowieso dat ze ook vaker blijven hangen buiten hun shifts om.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emmely en Morad zijn daarin wel de meest duidelijke ja
quote:Op maandag 29 december 2025 21:14 schreef Isorden het volgende:
Jullie kennen het verschil tussen een peuter en een zakje cocaïne toch hè?hij was inmiddels een kleuter, 4,5 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Geluksvogelquote:
Mensen met alzheimer moet je soms hun gang laten gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |