Ik welquote:
Ons?quote:Op maandag 29 december 2025 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nog iets gemist afgelopen 20 minuten?
Mijquote:Op maandag 29 december 2025 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nog iets gemist afgelopen 20 minuten?
Ja, altijd, aww...quote:
Break it down againquote:Op maandag 29 december 2025 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen we niet wat meer Tears for Fears in de lijst krijgen? The Working Hour is ook zo'n lekker rustig nummer van ze
Zegt mij ook niet veel. Kan het ook weer vergeten zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dit niet eerder heb gehoord.
Wat mij betreft hun hele repertoirequote:Op maandag 29 december 2025 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen we niet wat meer Tears for Fears in de lijst krijgen? The Working Hour is ook zo'n lekker rustig nummer van ze
Mag zekerquote:Op maandag 29 december 2025 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
quote:
De freak on a Leash krijgen we ook nog straksquote:Op maandag 29 december 2025 18:27 schreef peaceman het volgende:
vrouwen aan de ketting, dat willen we allemaal toch?
Idd beetje vreemdquote:Op maandag 29 december 2025 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dit niet eerder heb gehoord.
quote:Op maandag 29 december 2025 18:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De freak on a Leash krijgen we ook nog straks
Mijn vrouw leest mee.quote:Op maandag 29 december 2025 18:27 schreef peaceman het volgende:
vrouwen aan de ketting, dat willen we allemaal toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |