quote:Op maandag 29 december 2025 15:01 schreef Cee het volgende:
621 gaat een lastige wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
621 gaat een lastige wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
621 gaat een lastige worden*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
De Sahara is zonder meer erg droog.
Make love, not war ☮
621 gaat een lastige wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef Momo het volgende:
Bankzitters, ja daar kan ik echt niks van maken hoor. Beetje zelfde niveau alsof de mannen van VI
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 29 december 2025 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze ken ik ook van The Script.
Bankzitters, het soort oor terreur waarvoor oorlogen begonnen zijnquote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef Momo het volgende:
Bankzitters, ja daar kan ik echt niks van maken hoor. Beetje zelfde niveau alsof de mannen van VI
Die hebben er nog wel eens een Top 2000-notering mee gehaald, door dit liedje na te doen.quote:
Dan zal ik dat wel verdrongen hebben, net zoals hun andere noteringen die in de lijst (hebben ge)staan.quote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben er nog wel eens een Top 2000-notering mee gehaald, door dit liedje na te doen.
Vi heeft veel betere nummers. Denk aanquote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |