Blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moest daarvoor naar de sportschool?
Oh die zijn wel ineens honderden plaatsen gezakt dan.quote:Op maandag 29 december 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
*** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING ***
KOMEND UUR 2x BANKRUKKERS
*** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING *** WAARSCHUWING ***
mooie overwinningquote:Op maandag 29 december 2025 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een jaar lid van de sportschool en ik dacht dat het geen fuk uitmaakte, maar ik kan nu vanuit liggen in bad rechtop zitten zonder me aan de rand op te heisen. Dusse, dat
Braaf overdag. Na 23.00 rebelsquote:Op maandag 29 december 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar willen jullie brave muis of rebelse muis?
Dan slaap ikquote:Op maandag 29 december 2025 14:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Braaf overdag. Na 23.00 rebels
Het maakt juist heel veel uit maar al die spiegelselfiepipo’s maken je wijs dat het alleen hoe je eruitziet gaat.quote:Op maandag 29 december 2025 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een jaar lid van de sportschool en ik dacht dat het geen fuk uitmaakte, maar ik kan nu vanuit liggen in bad rechtop zitten zonder me aan de rand op te heisen. Dusse, dat
Surf Solar zou wel een prima ALA-plaatje kunnen zijn @DecoAoreste, ware het niet dat een deel van het stemvee van Orinoco en Kink nog niet helemaal klaar is voor dit electronicaquote:Op maandag 29 december 2025 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympians zie ik nog niet in de Top 2000 komen.
Wel met een man in bed. Dus dat is voor mijn doen best rebelsquote:
Op Kink is dat natuurlijk volledig kansloos.quote:Op maandag 29 december 2025 14:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Surf Solar zou wel een prima ALA-plaatje kunnen zijn @:DecoAoreste, ware het niet dat een deel van het stemvee van Orinoco en Kink nog niet helemaal klaar is voor dit electronica
Vraag een Schot niet of 'ie uit Engeland komt...!quote:Op maandag 29 december 2025 14:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leukste Engelse accent naar mijn mening
Meer een man op bedquote:Op maandag 29 december 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel met een man in bed. Dus dat is voor mijn doen best rebels
Ik heb het hier dan over Engels als taal, niet als land.quote:Op maandag 29 december 2025 14:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vraag een Schot niet of 'ie uit Engeland komt...!
Ja, ik zou toch liever een brede alternatieve zender hebben dan. 24/7 altrock gaat toch wel rap vervelen..quote:Op maandag 29 december 2025 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Kink is dat natuurlijk volledig kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om het begin was KINK nog leuk. Nu is het dertien in een dozijnquote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zou toch liever een brede alternatieve zender hebben dan. 24/7 altrock gaat toch wel rap vervelen..![]()
Het is dat ik van het lijstjesformat hou, anders zou ik de Kink 1500 ook skippen
Rap doen ze niet aan, dus mogelijk verveelt het ze inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik zou toch liever een brede alternatieve zender hebben dan. 24/7 altrock gaat toch wel rap vervelen..![]()
Het is dat ik van het lijstjesformat hou, anders zou ik de Kink 1500 ook skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |