Voorzichtig met elektronica!quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry mensen. Ik lig in bad. Het is al moeilijk genoeg zo
ik heb drie of 4 liedjes die ik meer dan prima vind, maar veel middelmaat ja.quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet zo'n geweldige band, gewoon wel een leuk tussendoortje. Maar het valt op.
Volgens mijn index vorig jaar wat winst geboekt, maar die is er dit jaar weer vanaf geknabbeld. Verder flinke dalingen sinds 2017 jaquote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor iemand die over het algemeen jaren 60 t/m 90 luistert gaat deze lijst er elk jaar ook wel een stukje op achteruit.
Als je dit al infantiel vindt geloof je nooit wat de anagram is van Fiction Planequote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind The Police ook wat infantiels hebben. Denk dat de oude fans er overheen gegroeid zijn
Dus je ligt relaxt in bad en dan nog kies je ervoor zo gemeen tegen me te doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:20 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry mensen. Ik lig in bad. Het is al moeilijk genoeg zo
Nee ik weet oprecht niet waar je het over hebtquote:
Anders is het Einde Tijdperk Pippen!quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voorzichtig met elektronica!
quote:
Zijn zoon weetquote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je dit al infantiel vindt geloof je nooit wat de anagram is van Fiction Plane
Al een tijd niet meer.quote:
Op de een of andere manier is aflevering 2 van de Top 2000 Quiz nog wel te bekijken via de gratis NPO Start. De anderen zitten inmiddels achter de betaalmuur. Maar ik kan geen printscreens maken van streams, dan worden ze zwart ofzo. Ben te lui om dat uit te zoeken. Heb je wel gespot.quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
![]()
![]()
Woei, ik spring op de tafel om te dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |