Nee, maar ze hadden ook muziek en een doodskist meegenomen op de zondag en begonnen een graf te graven, terwijl de demonstratie stilgehouden had en de mensen erdoor werden verrast, en dan heb je ook nog die hoofden van die demonstranten zelf, er zijn grenzen aan wat een man kan verdragen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als ik dit bericht zo even doorlees lijkt het erop dat de demonstratie vredig verliep totdat buurtbewoners agressief en gewelddadig werden. Hoe belachelijk het ook moge zijn om te demonstreren tegen het doden van een gevaarlijke wolf, het is geen excuus voor geweld tegen demonstranten.
Moet jij geen snelwegen bezet houden of zo? Of doen jullie dat alleen als het mooi weer is?quote:Op maandag 29 december 2025 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah, computeruurtje bij het GGZ.
Door die wolven af te schieten?quote:Op maandag 29 december 2025 12:57 schreef quirina het volgende:
Wolven zijn mooi !
Wolven horen ook in onze natuur en we mogen blij zijn dat de wolf weer terug is in onze natuur.
Bovendien honden richten meer schade aan en vallen mensen vaker aan dan wolven dat doen.
En boeren moeten gewoon bij hun schapen blijven en bij hun vee om ze te beschermen. Doen ze op andere plekken in de wereld ook waar wolven leven.
Waarom zou ik snelwegen bezet houdenquote:Op maandag 29 december 2025 13:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Moet jij geen snelwegen bezet houden of zo? Of doen jullie dat alleen als het mooi weer is?
Genieten van dieren die gedood worden, en dan insinueren dat anderen in een instelling thuishoren. Het kan verkeren.quote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, prachtig! Beter dan gamen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het maakt bij sommige mensen nogal veel emotie los in het topic.quote:Op maandag 29 december 2025 12:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
Een dooie wolf herdenken![]()
Boos worden op mensen die een dooie wolf herdenken
Wel snel en pijnloos hè?quote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Door die wolven af te schieten?
quote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou ik snelwegen bezet houden.
[..]
Genieten van dieren die gedood worden, en dan insinueren dat anderen in een instelling thuishoren. Het kan verkeren.
Vertel dat maar aan hen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom zou ik snelwegen bezet houden.
[..]
Genieten van dieren die gedood worden, en dan insinueren dat anderen in een instelling thuishoren. Het kan verkeren.
Zet de doelpalen eens terug maatquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat maar aan hen.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Maar ga je nog uitleggen waarom je denkt dat ik een snelweg zou moeten bezetten en waarom je denkt dat het heel normaal is om te genieten van het doden van dieren, of blijft het gewoon bij dom wat plaatjes posten?quote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat? Waarheid te confronterend?
Paar lamskoteletjes.quote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat maar aan hen.
[ afbeelding ]
Bohh, lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 14:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
Vertel dat maar aan hen.
[ afbeelding ]
Omdat ik denk dat je een figuur met geverfd lang haar bent met een partij piercings door zijn neus en oren met een Matrix jas en legerschoenen die alleen vegan eet, aan de kunstacademie studeert en zich ieder kwartaal wel vastboeit aan een kerncentrale, slachthuis, defensie basis of inderdaad, de snelweg.quote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ga je nog uitleggen waarom je denkt dat ik een snelweg zou moeten bezetten en waarom je denkt dat het heel normaal is om te genieten van het doden van dieren, of blijft het gewoon bij dom wat plaatjes posten?
Nogal ja.quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je een figuur met geverfd lang haar bent met een partij piercings door zijn neus en oren met een Matrix jas en legerschoenen die alleen vegan eet, aan de kunstacademie studeert en zich ieder kwartaal wel vastboeit aan een kerncentrale, slachthuis, defensie basis of inderdaad, de snelweg.
Die indruk heb ik gewoon.
Heb ik het mis?
Zit jij in je pyama op een witte tuinstoel met een Schultenbräu en shag te schreeuwen naar de TV? Of heb je nog een paar karikaturen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je een figuur met geverfd lang haar bent met een partij piercings door zijn neus en oren met een Matrix jas en legerschoenen die alleen vegan eet, aan de kunstacademie studeert en zich ieder kwartaal wel vastboeit aan een kerncentrale, slachthuis, defensie basis of inderdaad, de snelweg.
Die indruk heb ik gewoon.
Heb ik het mis?
Nee, dit ben ik precies.quote:Op maandag 29 december 2025 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit jij in je pyama op een witte tuinstoel met een Schultenbräu en shag te schreeuwen naar de TV? Of heb je nog een paar karikaturen?
Maar daar ging het protest niet over.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |