Ik zei al, precies hetzelfde kutvolk. Laat je niks wijsmaken.quote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zelfs hun website heeft een dezelfde layout met dezelfde soort teksten. Kortom: dit is weer een nieuw vehicle waarmee men denkt stennis te kunnen schoppen.
Dit type activisten moeten dan ook veel harder worden aangepakt.quote:Op maandag 29 december 2025 12:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Demonstreren vind ik niet erg. Maar dit is hetzelfde tuig dat snelwegen bezet houd en gezegd hebben dat ze zelfs ambulances tegen zouden houden. Met hun gezichtsbedekkende kleding de boel vernielen en omdraaien en weglopen als ze de kans krijgen om hun verhaal te doen.
Dat weet je helemaal nietquote:Op maandag 29 december 2025 12:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Demonstreren vind ik niet erg. Maar dit is hetzelfde tuig dat snelwegen bezet houd en gezegd hebben dat ze zelfs ambulances tegen zouden houden. Met hun gezichtsbedekkende kleding de boel vernielen en omdraaien en weglopen als ze de kans krijgen om hun verhaal te doen.
Denk jij nou echt dat er twee verschillende groepen in Nederland zijn met op elkaar lijkende namen en websites maar dat ze zich druk maken om verschillende onderwerpen? En dat de ene groep thuisblijft als de ander de deur uitgaat om te demonstreren?quote:Op maandag 29 december 2025 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet![]()
Op deze manier heb je bij elke willekeurige demonstrant een excuus om hem of haar in elkaar te rammen
Beken je kleur is het ook niet goed.quote:Op maandag 29 december 2025 12:14 schreef Monolith het volgende:
Je ziet in dit soort topics in ieder geval de ware aard van mensen boven komen.
Waren er gisteren honderden/duizenden demonstranten? Nou dan. Ram er maar op losquote:Op maandag 29 december 2025 12:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat er twee verschillende groepen in Nederland zijn met op elkaar lijkende namen en websites maar dat ze zich druk maken om verschillende onderwerpen? En dat de ene groep thuisblijft als de ander de deur uitgaat om te demonstreren?
Hoe naïef wil je zijn?
Waarom moeten die andersdenkenden zo nodig onuitgenodigd en ongewenst langs komen?quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jezus maakt graag een uitzondering voor het in elkaar rossen van andersdenkenden.
Als mijn kudde schapen of pluimvee door zo'n kutbeest is uitgemoord zodat ik daardoor op de fles ben natuurlijk ram ik er dan op los tegen eikels die dat kutbeest de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 29 december 2025 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waren er gisteren honderden/duizenden demonstranten? Nou dan. Ram er maar op los
Hebben ze ook rouwstoeten voor al die doodgebeten schapen ed...?quote:Op maandag 29 december 2025 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een rouwstoet voor een wolf......draag me weg.
De ene groep trekt niet hun dorp uit om anderen lastig te vallen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:21 schreef Caland het volgende:
Beide groepen lijken me mensen die erg weinig te doen hebben in hun miezerige kutleventje.
Blijft mijn punt alsnog staan.quote:Op maandag 29 december 2025 12:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
De ene groep trekt niet hun dorp uit om anderen lastig te vallen.
Gewoon lekker laten gaan jong, ze doen niemand kwaad.quote:Op maandag 29 december 2025 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Emmer koud water met ijsblokken dan?
Ik ben best bereid tot onderhandelingen over alternatieven.
Hij is al dood hè.quote:Op maandag 29 december 2025 12:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als mijn kudde schapen of pluimvee door zo'n kutbeest is uitgemoord zodat ik daardoor op de fles ben natuurlijk ram ik er dan op los tegen eikels die dat kutbeest de hand boven het hoofd houden.
Ah, computeruurtje bij het GGZ.quote:Op maandag 29 december 2025 12:57 schreef quirina het volgende:
Wolven zijn mooi !
Wolven horen ook in onze natuur en we mogen blij zijn dat de wolf weer terug is in onze natuur.
Bovendien honden richten meer schade aan en vallen mensen vaker aan dan wolven dat doen.
En boeren moeten gewoon bij hun schapen blijven en bij hun vee om ze te beschermen. Doen ze op andere plekken in de wereld ook waar wolven leven.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als mijn kudde schapen of pluimvee door zo'n kutbeest is uitgemoord zodat ik daardoor op de fles ben natuurlijk ram ik er dan op los tegen eikels die dat kutbeest de hand boven het hoofd houden.
quote:Op maandag 29 december 2025 12:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Beken je kleur is het ook niet goed.
Zie je wel dat je Links nooit een plezier kan doen?
quote:Op maandag 29 december 2025 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Emmer koud water met ijsblokken dan?
Ik ben best bereid tot onderhandelingen over alternatieven.
Ah, computeruurtje bij het GGZ.quote:Op maandag 29 december 2025 11:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:
pro-wolf tuig
klimaatdrammers,
"weg met ons!"-types
deugtuig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |