1 2 3 4
Tjemig de pemig
Kan dat pro-wolf tuig niet gewoon massaal de zee in lopen? Samen met klimaatdrammers, "weg met ons!"-types en ander deugtuig?

NOS Nieuws

gisteren, 19:28
1152x864a.jpg
Politie grijpt in bij onrust rond herdenking wolf Bram in Renswoude
In Renswoude heeft de politie ingegrepen tijdens een herdenking van de doodgeschoten wolf Bram. Demonstranten van de Faunabescherming en Animal Rebellion liepen van het gemeentehuis naar het gebouw van de Faunabeheer Eenheid in het dorp.

Daar kregen zij het aan de stok met tientallen buurtbewoners, die zich tegen de demonstratie keerden. De politie kwam daarom met meerdere auto's naar het dorp om de groepen uit elkaar te halen. De demonstranten werden weggeleid door de politie. Volgens RTV Utrecht was de situatie grimmig en werd er ook vuurwerk afgestoken.

Afschotvergunning
Niemand is nog aangehouden, meldt de politie. Volgens Animal Rebellion zijn de betogers erg geschrokken. Een woordvoerder van de actiegroep zei tegen RTV Utrecht dat een man met zijn auto probeerde in te rijden op de betogers. De actiegroep gaat aangifte doen.

Enkelen van de zeventien actievoerders kregen klappen van het vijandige publiek. Nadat de politie rond 15.30 uur had ingegrepen, keerde de rust terug.

Volgens RTV Utrecht stonden de demonstranten rond een wit kruis, ter nagedachtenis aan probleemwolf GW3237m, ook wel Bram genoemd. Hij werd deze maand doodgeschoten op de Utrechtse Heuvelrug. In juli gaf de provincie toestemming om de wolf af te schieten, nadat eind mei een wandelende vrouw was gebeten door een wolf op landgoed Den Treek in Leusden. Uit DNA-onderzoek bleek dat wolf GW3237m achter de aanval zat.
https://nos.nl/artikel/25(...)lf-bram-in-renswoude
Voor al uw no nonsense
Animal Rebellion… dat lijkt op die andere club, Extinction nogwat.
PR/Manusje van alles
Toezicht is gezond!
Enkelen van de zeventien actievoerders kregen klappen van het vijandige publiek
:o

Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!

IWAB: Ik Weet Alles Beter...
Ik wens deze mensen een nacht alleen in een Nederlands natuurreservaat naar keuze toe.

Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.

Tjemig de pemig
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]
Wat nou? Juist goed toch? Laat die mongolen lekker in de Randstad of waar dan ook blijven. Waar ze zelf geen last hebben van wolven en ook niet weten wat het is.
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]
In tegenstelling tot de wolf is XR geen bedreigde diersoort.

Meer een bedreigende.

Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.

geniaal
TS hep een agressieprobleempje.

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."

Oi u luzi chervona kalyna
Als ik dit bericht zo even doorlees lijkt het erop dat de demonstratie vredig verliep totdat buurtbewoners agressief en gewelddadig werden. Hoe belachelijk het ook moge zijn om te demonstreren tegen het doden van een gevaarlijke wolf, het is geen excuus voor geweld tegen demonstranten.

Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).

Tjemig de pemig
3s.gif Op maandag 29 december 2025 11:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als ik dit bericht zo even doorlees lijkt het erop dat de demonstratie vredig verliep totdat buurtbewoners agressief en gewelddadig werden. Hoe belachelijk het ook moge zijn om te demonstreren tegen het doden van een gevaarlijke wolf, het is geen excuus voor geweld tegen demonstranten.
Emmer koud water met ijsblokken dan?
Ik ben best bereid tot onderhandelingen over alternatieven.
Effe niet
1s.gif Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Zelfde lui, het zijn gewoon beroepsdemonstranten.

Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.

Born in the echoes.
1s.gif Op maandag 29 december 2025 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je kan ze ook, zoals een verstandige en emotioneel stabiele volwassene zou doen, gewoon negeren en verder gaan met je leven.

In dit land mogen mensen gewoon een mening hebben en uiten, ook wanneer die belachelijk is en/of afwijkt van de jouwe.

Huilen dan.

[..]
Zijn er onderwerpen waar jij het wél acceptabel vindt dat mensen tegen demonstreren, ook al ben jij het oneens met de demonstranten?
Hoogst merkwaardig
In Renswoude of all places. _O- Maar horen ze op zondag niet in de kerk te zitten?

Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.

[..]
Of gewoon lekker laten brullen? Als ze dat hadden gedaan had die hele demonstratie waarschijnlijk alleen maar een klein stukje gekregen in de dorpskrant van Schubbekutteveen, nu is het nationaal nieuws geworden.
Trouble in de biblebelt
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:03 schreef Bargehassus het volgende:
In Renswoude of all places. _O- Maar horen ze op zondag niet in de kerk te zitten?
Jezus maakt graag een uitzondering voor het in elkaar rossen van andersdenkenden.
Tjemig de pemig
10s.gif Op maandag 29 december 2025 12:03 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Of gewoon lekker laten brullen? Als ze dat hadden gedaan had die hele demonstratie waarschijnlijk alleen maar een klein stukje gekregen in de dorpskrant van Schubbekutteveen, nu is het nationaal nieuws geworden.
Goed punt. 🤔
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:03 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zou dan thuisblijven om op mijn huis te passen, voor je het weet spuiten ze het onder met rotzooi.
Tjemig de pemig
1s.gif Op maandag 29 december 2025 12:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zijn er onderwerpen waar jij het wél acceptabel vindt dat mensen tegen demonstreren, ook al ben jij het oneens met de demonstranten?
Demonstreren vind ik niet erg. Maar dit is hetzelfde tuig dat snelwegen bezet houd en gezegd hebben dat ze zelfs ambulances tegen zouden houden. Met hun gezichtsbedekkende kleding de boel vernielen en omdraaien en weglopen als ze de kans krijgen om hun verhaal te doen.
Tacticalized!
1s.gif Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Zelfs hun website heeft een dezelfde layout met dezelfde soort teksten. Kortom: dit is weer een nieuw vehicle waarmee men denkt stennis te kunnen schoppen.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio

No one here is exactly what he
Ze hadden beter kunnen demonstreren voor een Nexit.

Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!

1 2 3 4
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo