Wat is er eigenlijk met het terrein van de oude dierentuin gebeurd?quote:Op maandag 29 december 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hier in Emmen is ook een enorm pand midden in het centrum. Die Grenze had een hele tijd de onderste verdieping maar grootste gedeelte is nooit meer gebruikt. Woningen kan daar ook niet. En het zit hier tussen andere winkels in een overdekt gedeelte dus slopen is ook geen optie.
Ik heb als kind nog lang gedacht dat hij zong: In de kleur van je huidquote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het café zong ik dus “in de kleur van je haar”. Daar moesten de Nijmegenaren achter ons wel flink om lachen, zeker omdat duidelijk was dat ik het lied wel echt kon waarderen.
Haha voor Spinvis wel, Eefje werd destijds niet genomineerd voor ons knock-out spelquote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Eerlijke vraag: heb je ook ooit dit soort plaatjes gemaakt voor Spinvis of je girlie?
jij bent jezelf ook niet?quote:Op maandag 29 december 2025 11:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begreep dit liedje altijd al wel, maar holy fuck, nu voel ik hem ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat is nu het Rensenpark, een stadspark.quote:Op maandag 29 december 2025 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met het terrein van de oude dierentuin gebeurd?
Geen mening.quote:
goede vraag welquote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef hihohaswessam het volgende:
vind dit eigenlijk een frustrerend nummer, omdat het bewijst dat acda en de munnik wel degelijk goede teksten kunnen schrijven, waarom doen ze dat dan niet wat vaker
je moet er ook gaan sporten en niet gaan oliebollen vretenquote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen vanuit de sportschool, voel me viesdik
The Silly Walks song van Monthy Python?quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef Gretzl het volgende:
Wat is eigenlijk jullie fave liedje over vreemdgaan?
Die sportschool heeft een goeie cafetaria?quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef Gretzl het volgende:
Die van mij:Take a Chance On MeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dikke Pens komt zo pasquote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Zekerquote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die sportschool heeft een goeie cafetaria?
quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef Gretzl het volgende:
Die van mij:Een serieus nu, Mr Brightside denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat moet je ook pas volgend jaar doen dat sporten.quote:Op maandag 29 december 2025 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Dus de plaatjes komen daarvandaan? Ik heb dat nooit begrepen namelijkquote:Op maandag 29 december 2025 11:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha voor Spinvis wel, Eefje werd destijds niet genomineerd voor ons knock-out spel
[ afbeelding ]
Godver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |