Hier in Zwolle ook , en nu staat het al jaren leegquote:Op maandag 29 december 2025 11:03 schreef hihohaswessam het volgende:
het V&D pand in Leiden was even een hudson's bay en nu zitten ze al jaren te zeuren over hoe ze het geen renoveren tot een "bruisend middelpunt" van het een of het ander
Daar is het de laatste week van het jaar voor.quote:Op maandag 29 december 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Meh, dat is nog geen succes
Ik blijf nog ff lekker liggen
Ook zo'n lekker brutalistisch pand.quote:Op maandag 29 december 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier in Zwolle ook , en nu staat het al jaren leeg
nog geen discussies over hoe ze het pand gaan renoveren tot een bruisend middelpunt? ze houden hier nog al van bruisende middelpuntenquote:Op maandag 29 december 2025 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier in Zwolle ook , en nu staat het al jaren leeg
Idem hier, loeigroot pand en niemand kan er iets mee. Volgens mij staat er nu weer een nieuwe poging tot een of andere megastore aangekondigd.quote:Op maandag 29 december 2025 11:03 schreef hihohaswessam het volgende:
het V&D pand in Leiden was even een hudson's bay en nu zitten ze al jaren te zeuren over hoe ze het geen renoveren tot een "bruisend middelpunt" van het een of het ander
Dag mens.quote:
Daarom is kraken best een goed ideequote:Op maandag 29 december 2025 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook zo'n lekker brutalistisch pand.
blijkbaar is leegstand dus beter voor de verhuurder dan verbouwen en kleiner verhuren.quote:Op maandag 29 december 2025 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grote panden met blinde muren. Dan moet er vaak al flink verbouwd worden.
Grote bios dan wel.quote:Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef Berkery het volgende:
De V&D in Meppel is tegenwoordig een bioscoop
Het was niet zo'n grote VenDquote:Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Grote bios dan wel.Of gebruiken ze maar een gedeelte?
dat is vaak met zakelijke panden zoals winkels. Leegstand is beter dan verhuren aan een kleine zelfstandige met een goedkopere huurquote:Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijkbaar is leegstand dus beter voor de verhuurder dan verbouwen en kleiner verhuren.
Eindeloze discussies gok ik want het staat gewoon te verpauperen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:05 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
nog geen discussies over hoe ze het pand gaan renoveren tot een bruisend middelpunt? ze houden hier nog al van bruisende middelpunten
Ja, dat zag je hier ook met een winkelcentrum dan nog geen 30-jaar oud dat pas is gesloopt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijkbaar is leegstand dus beter voor de verhuurder dan verbouwen en kleiner verhuren.
Boei(j)en!quote:
ik heb idd liever een frank erbij dan nog een extra blofquote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ach, deze is wel mooi.
Ik vind Frank ook lang niet zo erg vergeleken met veel andere Nederlandse artiesten die langskomen
Wel verbetert, alleen jammer dat de boompjes niet meer groen zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 11:07 schreef Dagoduck het volgende:
Vroegah:
[ afbeelding ]
Nieuw ontwerp:
[ afbeelding ]
Verliezend ontwerp:
[ afbeelding ]
ja dat is kiezen tussen 1 miljoen winnen of aids krijgenquote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik heb idd liever een frank erbij dan nog een extra blof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |