Ruimte op de muur boven je bed is schaars.quote:Op maandag 29 december 2025 09:41 schreef Nizno het volgende:
en je kan geen fan zijn van Prince en Coca Cola tegelijk?
had ik nooit last van.quote:Op maandag 29 december 2025 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ruimte op de muur boven je bed is schaars.
Naakt ingezongen? Enige zonder baard?quote:Op maandag 29 december 2025 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een leuk feitje over de basgitarist?
vrouwen zijn een walgelijk landquote:Op maandag 29 december 2025 09:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aan het cafe te zien door vrouwenstemmen
Je hebt er zin inquote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Een van de slechtste van Prince, de slechtste van MJ, de slechtste van Fleetwood Mac en dan tussendoor nog Paul de Leeuw die altijd kut is.
En nu dan? Toch geen Xenos-tekst ofzo hè.quote:
Probeer het nog eens met je andere been.quote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Een van de slechtste van Prince, de slechtste van MJ, de slechtste van Fleetwood Mac en dan tussendoor nog Paul de Leeuw die altijd kut is.
Hij was de enige zonder baard die dit naakt inspeelde?quote:Op maandag 29 december 2025 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een leuk feitje over de basgitarist?
Dit klinkt eigenlijk als een prima blokje (al weet ik niet wat je meest gehate MJ is dus ik laat me benieuwen)quote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
nu is de slaapkamer een oase van rust, mooie witte muren, enige stukken waar ik de muur niet kan zien staan de kast en het hoofdbord van mn bed voor.quote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nu dan? Toch geen Xenos-tekst ofzo hè.
Al besproken.quote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij was de enige zonder baard die dit naakt inspeelde?
Oké Oscarquote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ok.quote:Op maandag 29 december 2025 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Probeer het nog eens met je andere been.
Nouja, hij had in ieder geval geen baard en ook geen kleren aan.quote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij was de enige zonder baard die dit naakt inspeelde?
die krijg je vanmiddag nog dubbelquote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ok.
Gelukkig geen Bankzitters?
En geen basgitaarquote:Op maandag 29 december 2025 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, hij had in ieder geval geen baard en ook geen kleren aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |