Heb ik vorig jaar eens gedaan, opslaan, draaien in een gif-bewerkingswebsite en dan weer uploaden.quote:Op maandag 29 december 2025 09:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
@:dagoduck hoe maak je gifjes/emoji's op z'n kop?
The Kids die well allright zijn ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The Kids Aren't Allright is ook veel beter, maar die staat er niet eens in
Die moet niet helemaal in t engels toch?quote:Op maandag 29 december 2025 09:32 schreef camilero het volgende:
[..]
The Kids die well allright zijn ook niet
Je bent zelf ook al ouder dan je denktquote:Op maandag 29 december 2025 09:32 schreef Dagoduck het volgende:
The Offspring is al ouder dan ik dacht.
denk 40/45 jaar of zoietsquote:Op maandag 29 december 2025 09:32 schreef Dagoduck het volgende:
The Offspring is al ouder dan ik dacht.
Waarom zou je dat doen? Volgens mij is het veel handiger als je rechtop zit.quote:Op maandag 29 december 2025 09:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
@:dagoduck hoe maak je gifjes/emoji's op z'n kop?
Ik kreeg een biertje van Paul (dat biertje dat hij aan de fotografe gaf ging daarna naar mij) en ja, daar was ik blij mee. Een parel voor dit zwijntje jaquote:Op maandag 29 december 2025 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona wellicht heb jij hier iets over te zeggen morgen. Herken je je in dit beeld?
quote:Op maandag 29 december 2025 09:33 schreef Gunner het volgende:
Gister een beetje chagrijning tijdens mijn favoriete plaat van Oasis. Om onduidelijke redenen verfrommelde mijn vrouw mijn heilige printversie van de lijst.
Daarna moesten jullie het ontgelden tijdens de massale gifjes van B&A tijdens Tubular Bells.
Sorry
Wat zondequote:
Die snap ik even nietquote:Op maandag 29 december 2025 09:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die moet niet helemaal in t engels toch?
je hebt de scheidings papieren ingevuld nu neem ik aanquote:Op maandag 29 december 2025 09:33 schreef Gunner het volgende:
Gister een beetje chagrijning tijdens mijn favoriete plaat van Oasis. Om onduidelijke redenen verfrommelde mijn vrouw mijn heilige printversie van de lijst.
Daarna moesten jullie het ontgelden tijdens de massale gifjes van B&A tijdens Tubular Bells.
Sorry
quote:Op maandag 29 december 2025 09:33 schreef Gunner het volgende:
Sorry
The Kids Die Well Alrightquote:
Dan moet ik zelf de was doen, dus ik wacht daar nog even mee.quote:Op maandag 29 december 2025 09:34 schreef alopio het volgende:
[..]
je hebt de scheidings papieren ingevuld nu neem ik aan
quote:Op maandag 29 december 2025 09:34 schreef alopio het volgende:
[..]
je hebt de scheidings papieren ingevuld nu neem ik aan
Oh ja.quote:Op maandag 29 december 2025 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Kids Die Well Alright
goed punt jaquote:Op maandag 29 december 2025 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf de was doen, dus ik wacht daar nog even mee.
Ik hoop dat ze niet mee leest hierquote:Op maandag 29 december 2025 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gniffelquote:Op maandag 29 december 2025 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
kabinetsformatie?quote:Op maandag 29 december 2025 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig met een formatieoverzicht, wilde even wat afleiding.
ik las forum overzicht...quote:Op maandag 29 december 2025 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig met een formatieoverzicht, wilde even wat afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |