Dit nummer staat er al een tijdje in.quote:
Nee Pattie Boyd. Hij was verliefd op haar terwijl ze nog getrouwd was met George Harrison. Schreef vervolgens Layla voor haar en wist haar uiteindelijk voor zich te winnen. Om vervolgens alleen maar vreemd te gaan op haarquote:Op maandag 29 december 2025 08:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh Patti Smith ook gewoondan ben je echt een lul
Een van de mindere van Can, liever Future Days volgend jaarquote:Op maandag 29 december 2025 08:05 schreef Gretzl het volgende:
697 Can I Play With Madness Iron Maiden
Ohja, maar hij zorge ook dat Patti haar eerste baantje in de muziekwereld kwijt raakte las ikquote:Op maandag 29 december 2025 08:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee Pattie Boyd. Hij was verliefd op haar terwijl ze nog getrouwd was met George Harrison. Schreef vervolgens Layla voor haar en wist haar uiteindelijk voor zich te winnen. Om vervolgens alleen maar vreemd te gaan op haar
Dat verhaal kende ik dan weer nietquote:Op maandag 29 december 2025 08:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ohja, maar hij zorge ook dat Patti haar eerste baantje in de muziekwereld kwijt raakte las ik
Op de 2e pagina van de PDF is kopiëren iets complexer. Dan moet ik m'n klembord eerst alfabetiseren en dan de volgorde omdraaien. En dan de helft van de noteringen weggooien die al geweest zijn. Maar was slordigquote:Op maandag 29 december 2025 08:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Jij bent ergens blijven hangen in de nachtelijke uren
(Helaas) Had mn stemplaat nog graag willen horen
Wel het origineel van Cradle of Filth hoop ikquote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Hallowed Be Thy Name kunnen staan
En Muse ookquote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je wachten tot volgend jaar Bruce, want al hun noteringen zijn al geweest.
Gebruik de daglijsten van R2 gewoonquote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op de 2e pagina van de PDF is kopiëren iets complexer. Dan moet ik m'n klembord eerst alfabetiseren en dan de volgorde omdraaien. En dan de helft van de noteringen weggooien die al geweest zijn. Maar was slordig![]()
[ link | afbeelding ]
Fijn, geen Bruce meer in de lijst…quote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je wachten tot volgend jaar Bruce, want al hun noteringen zijn al geweest.
Ja, dat heb ik dan toch beter gedaan door wakker te worden met Anneke Tanneke Toverheks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |