Droomvrouwquote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Gretzl het volgende:
"Ik ben een oud zieltje in een jong lichaam."
Doet denken aan deze First Dates classics![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Die man waant zich gewoon in zijn eentje de hele band van Alice Cooper.quote:Op maandag 29 december 2025 07:54 schreef Cee het volgende:
[..]
De iron maiden man die airgitaar speelt / onzichtbare jeuk heeft.
Ja daar ging het mis denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 07:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe vaak heb je Espresso Machiatto geluisterd?
Ik was 74
Wat is het verschil tussen Pattie Boyd en een zakje cocaine?quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef ok01 het volgende:
Vind dit wel een prachtig nummer. Jammer dat Eric zo'n lul verder was tegen Pattie
65quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Cee het volgende:
Wat was jullie spotify wrapped leeftijd?
Die van mij was 21.
Iets van 47 ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Cee het volgende:
Die van mij was 21.
Welke van de twee?quote:
Pattie?quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef ok01 het volgende:
Vind dit wel een prachtig nummer. Jammer dat Eric zo'n lul verder was tegen Pattie
20quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Cee het volgende:
Die van mij was 21.
Compleet random verhaal. Ik was een dagje in Tallinn en we kwamen een accordeonist tegen op zo’n plek waar je boven de stad uitkeek.quote:Op maandag 29 december 2025 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja daar ging het mis denk ik.
Ik zal er komend jaar eens meer variatie in gooien.
Over Hallootjes gesproken, valt eigenlijk nog wel mee dat Antoon met Hallo nog niet geënterd heeftquote:Op maandag 29 december 2025 07:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Hallo met een extra Alice.
Ik vind 75% nog heel ambitieusquote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar kantoor en daar zullen ze het maar moeten accepteren dat ik oortjes in heb om verder te luisteren en op 75% van m’n kunnen werk.
Vrouwen*quote:
Denk niet dat er veel kantoorslaven zijn die op de dagen tussen kerst en nieuwjaarsdag op 75% of meer van hun kunnen werken. Eerder het gros onder de 50%quote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar kantoor en daar zullen ze het maar moeten accepteren dat ik oortjes in heb om verder te luisteren en op 75% van m’n kunnen werk.
Oortjes in is wel een goede. En ik vind 75% nog veel. Ik probeer te 50% aan te tikken, dat is wel genoegquote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Compleet random verhaal. Ik was een dagje in Tallinn en we kwamen een accordeonist tegen op zo’n plek waar je boven de stad uitkeek.
Hij was best goed, maar het geld stroomde niet binnen. Toen zuchtte hij en zette met lichte tegenzin Espresso Machiatto in. Alle kinderen stroomsen toe en deden enthousiast dat dansje. Hij haalde makkelijk zijn avondeten binnen die paat minuten.
Er was ook een Italiaanse familie. Die liet duidelijk hun ongenoegen merken over dit nummer. In woord, maar vooral gebaar
Dan spoor je niet.quote:
Ja, had je op MuMe hier ook al eens bij getagd. De allereerste persoon aan wie ik moest denken bij het zien van deze fragmenten was jij natuurlijk Lexquote:
Oh Patti Smith ook gewoonquote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef ok01 het volgende:
Ik stel m’n ambities verder naar beneden bij dan.quote:Op maandag 29 december 2025 08:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel kantoorslaven zijn die op de dagen tussen kerst en nieuwjaarsdag op 75% of meer van hun kunnen werken. Eerder het gros onder de 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |