Droomvrouwquote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Gretzl het volgende:
"Ik ben een oud zieltje in een jong lichaam."
Doet denken aan deze First Dates classics![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Die man waant zich gewoon in zijn eentje de hele band van Alice Cooper.quote:Op maandag 29 december 2025 07:54 schreef Cee het volgende:
[..]
De iron maiden man die airgitaar speelt / onzichtbare jeuk heeft.
Ja daar ging het mis denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 07:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe vaak heb je Espresso Machiatto geluisterd?
Ik was 74
Wat is het verschil tussen Pattie Boyd en een zakje cocaine?quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef ok01 het volgende:
Vind dit wel een prachtig nummer. Jammer dat Eric zo'n lul verder was tegen Pattie
65quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Cee het volgende:
Wat was jullie spotify wrapped leeftijd?
Die van mij was 21.
Iets van 47 ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Cee het volgende:
Die van mij was 21.
Welke van de twee?quote:
Pattie?quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef ok01 het volgende:
Vind dit wel een prachtig nummer. Jammer dat Eric zo'n lul verder was tegen Pattie
20quote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef Cee het volgende:
Die van mij was 21.
Compleet random verhaal. Ik was een dagje in Tallinn en we kwamen een accordeonist tegen op zo’n plek waar je boven de stad uitkeek.quote:Op maandag 29 december 2025 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja daar ging het mis denk ik.
Ik zal er komend jaar eens meer variatie in gooien.
Over Hallootjes gesproken, valt eigenlijk nog wel mee dat Antoon met Hallo nog niet geënterd heeftquote:Op maandag 29 december 2025 07:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Hallo met een extra Alice.
Ik vind 75% nog heel ambitieusquote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar kantoor en daar zullen ze het maar moeten accepteren dat ik oortjes in heb om verder te luisteren en op 75% van m’n kunnen werk.
Vrouwen*quote:
Denk niet dat er veel kantoorslaven zijn die op de dagen tussen kerst en nieuwjaarsdag op 75% of meer van hun kunnen werken. Eerder het gros onder de 50%quote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen naar kantoor en daar zullen ze het maar moeten accepteren dat ik oortjes in heb om verder te luisteren en op 75% van m’n kunnen werk.
Oortjes in is wel een goede. En ik vind 75% nog veel. Ik probeer te 50% aan te tikken, dat is wel genoegquote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 07:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Compleet random verhaal. Ik was een dagje in Tallinn en we kwamen een accordeonist tegen op zo’n plek waar je boven de stad uitkeek.
Hij was best goed, maar het geld stroomde niet binnen. Toen zuchtte hij en zette met lichte tegenzin Espresso Machiatto in. Alle kinderen stroomsen toe en deden enthousiast dat dansje. Hij haalde makkelijk zijn avondeten binnen die paat minuten.
Er was ook een Italiaanse familie. Die liet duidelijk hun ongenoegen merken over dit nummer. In woord, maar vooral gebaar
Dan spoor je niet.quote:
Ja, had je op MuMe hier ook al eens bij getagd. De allereerste persoon aan wie ik moest denken bij het zien van deze fragmenten was jij natuurlijk Lexquote:
Oh Patti Smith ook gewoonquote:Op maandag 29 december 2025 07:53 schreef ok01 het volgende:
Ik stel m’n ambities verder naar beneden bij dan.quote:Op maandag 29 december 2025 08:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel kantoorslaven zijn die op de dagen tussen kerst en nieuwjaarsdag op 75% of meer van hun kunnen werken. Eerder het gros onder de 50%
Alle introfilmpjes van fansquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Werk zequote:Op maandag 29 december 2025 07:56 schreef alopio het volgende:
goedemorgen
Vandaag weer werken. Jammer dit
Het was prachtig ja. Als de Tweede Wereldoorlog niet was geweest zou Europa veel meer van zulke steden hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Tallinn is mooi hè.
Ik denk dat als ik toch een van de spaarzame hoogtepunten van m’n jaar moet opnoemen, de dag was dat ik in m’n eentje de boot naar Tallinn pakte en daar een aantal uur heerlijk heb rondgestruind, zon op m’n hoofd, aan niks denken, door straatjes gebanjerd en in de eerste de beste souvenirwinkel Espresso Macchiato horen.
Heart shaped box is al geweest toch?quote:Op maandag 29 december 2025 08:05 schreef Gretzl het volgende:
796 Heart-Shaped Box Nirvana
795 I See Fire Ed Sheeran
794 Mijn Houten Hart De Poema's
793 Lavender Marillion
792 Born This Way Lady Gaga
791 Una Mattina Ludovico Einaudi
790 Stiekem Gedanst Toontje Lager
789 Gold Spandau Ballet
788 Jimmy Boudewijn de Groot
787 Let Me Entertain You Robbie Williams
Floradorp is een arbeiderswijk met kippenhokken als huizen.quote:Op maandag 29 december 2025 08:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kende Floradorp eigenlijk helemaal niet, maar ik gok dat dat het Duindorp van Amsterdam is?
En dan daarna weer Lavender. Wansmaak ja.quote:Op maandag 29 december 2025 08:06 schreef Gehenna het volgende:
796 Heart-Shaped Box Nirvana
795 I See Fire Ed Sheeran
![]()
![]()
![]()
Nederland wansmaakland
oEPSSS, verkeerde copy-pastequote:Op maandag 29 december 2025 08:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heart shaped box is al geweest toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik geloof dat daar de term "NOORD GESTOORD" z'n oorsprong vindt. Generaties lange doorfok van outkasts die in het verleden naar Noord zijn verbannen. Liefst gewoon alles afsteken vanaf het Noordzeekanaal, zijn we ook al die kithipsters et paarse mutsen en oranje fleecetruien en bootschoenen met witte sokken kwijt.quote:Op maandag 29 december 2025 08:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kende Floradorp eigenlijk helemaal niet, maar ik gok dat dat het Duindorp van Amsterdam is?
Ik heb het eens opgezocht, ze zien waarschijnlijk met angst en beven hoe Amsterdam boven het IJ aan het bouwen is en nu wordt hun lust en hun leven, dingen in de fik steken, ook nog afgepaktquote:Op maandag 29 december 2025 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Floradorp is een arbeiderswijk met kippenhokken als huizen.
De bewoners hebben ook het IQ van een kip…
Goedemorgen!
Waar is de machine?quote:
Jij bent ergens blijven hangen in de nachtelijke urenquote:Op maandag 29 december 2025 08:05 schreef Gretzl het volgende:
698 Dog Days Are Over Florence + The Machine
697 Can I Play With Madness Iron Maiden
696 Crazy Little Thing Called Love Queen
695 Porcelain Moby
694 The Fate Of Ophelia Taylor Swift
693 Smooth Operator Sade
692 Dreamer Supertramp
691 Wild Horses The Rolling Stones
690 Slippery People (Live) Talking Heads
689 Faith George Michael
688 Numb/Encore Linkin Park & Jay-Z
| Forum Opties | |