Met de hele auto “Klootzak” roepen?quote:Op maandag 29 december 2025 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn familie gaat altijd naar Bløf, ik zie mezelf nog wel een keer meegaan. Het oude werk kan ik ook meezingen vanwege de autoritten naar Frankrijk vroeger.
Ruim je het zelf even op?quote:
Aan De Kust is ook wel leukquote:Op maandag 29 december 2025 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Liefs uit Londen en Alles is Liefde blijf ik de enige platen vinden van Blof die ik wel kan waarderen
Fransen wegjagen met de muziek van Blof, goed bedachtquote:Op maandag 29 december 2025 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn familie gaat altijd naar Bløf, ik zie mezelf nog wel een keer meegaan. Het oude werk kan ik ook meezingen vanwege de autoritten naar Frankrijk vroeger.
Die heeft Huub Stevens op repeat staan.quote:Op maandag 29 december 2025 01:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de hele auto “Klootzak” roepen?
Er was ergens eerder een nog slechtere. Maar deze zit daar wel bij in de buurt ja.quote:Op maandag 29 december 2025 01:29 schreef Evenstar het volgende:
Dit is denk ik tot nu toe wel een van de slechtste uren die ik heb kunnen meepakken, wat een hoop ellende zeg
stevie nicks vind k goedquote:Op maandag 29 december 2025 01:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sommige barbaren vinden Stevie Nicks
🤔quote:
Hierna ben je wel een stap dichterbij.quote:Op maandag 29 december 2025 01:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waar de hell is inderdaad mijn husband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |