Huub was vorig jaar (of het jaar daarvoor) een running gag in de chatberichten onderin het scherm. Hij zei iets over gourmetten en toen nodigde iedereen zichzelf uit bij hem, een soort Project X maar dan fictief.quote:Op maandag 29 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
In de berichten hebben mensen het over dat die playbekker bij Nirvana de nieuwe Huub is ofzo, wie is Huub?
Zit ook weer wat inquote:Op maandag 29 december 2025 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Dat houdt mij ook niet tegen en je hebt nog even om te oefenen
KLassiekertjequote:
Ah ja, dat was mijn geheugen weer even ontglipt.quote:Op maandag 29 december 2025 00:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Huub was vorig jaar (of het jaar daarvoor) een running gag in de chatberichten onderin het scherm. Hij zei iets over gourmetten en toen nodigde iedereen zichzelf uit bij hem, een soort Project X maar dan fictief.
Ja dit kan ik me ook herinneren, dat was wel lachen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Huub was vorig jaar (of het jaar daarvoor) een running gag in de chatberichten onderin het scherm. Hij zei iets over gourmetten en toen nodigde iedereen zichzelf uit bij hem, een soort Project X maar dan fictief.
Die net bij Lady Gaga vond ik nog wel goed. Die deden het ook wel voor het plezier en in beeld komen. Deze knakkers alleen maar om in beeld te komenquote:Op maandag 29 december 2025 00:41 schreef hole1988 het volgende:
Wat een gezelligheid in de playback hoek.
Erger dan bij Tubular Bells?quote:Op maandag 29 december 2025 00:41 schreef mario390 het volgende:
bij zo en liedjes heb je in cafe de arschkarte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |