Tja, ik ben niet per se sadistisch ingesteld of zo, maar het was meer de spooky setting die het bracht.quote:Op maandag 29 december 2025 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Love deze ietwat lugubere ontboezemingen
Ik zou haar ook wel willen zien, maar vind het allemaal erg duur.quote:Op maandag 29 december 2025 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Balen dat ik daar geen kaartjes voor had, die staat toch wel vrij bovenaan mijn lijst van artiesten die ik nog eens live wil zien
Ik doe een wilde gok, deze heb je vast gekaraoket in de gaybarquote:
Nee, nog nooit. Gaan wij die doen op 11 januari?quote:Op maandag 29 december 2025 00:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok, deze heb je vast gekaraoket in de gaybar
Was die niet van het gourmetten?quote:Op maandag 29 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
In de berichten hebben mensen het over dat die playbekker bij Nirvana de nieuwe Huub is ofzo, wie is Huub?
Ik ken het nummer niet goed genoeg om het niet volledig te verklotenquote:Op maandag 29 december 2025 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Gaan wij die doen op 11 januari?
Dat is "studio messenger" van de appquote:Op maandag 29 december 2025 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik maak geen grap, echt een halve minuut geleden kwam Jeroen in beeld en toen zag ik een wit computerscherm openstaan en dat leek op FOK!
quote:Op maandag 29 december 2025 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
In de berichten hebben mensen het over dat die playbekker bij Nirvana de nieuwe Huub is ofzo, wie is Huub?
Maakt dat uit? Dat houdt mij ook niet tegen en je hebt nog even om te oefenenquote:Op maandag 29 december 2025 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet goed genoeg om het niet volledig te verkloten
Yes, Dago had inmiddels een screenshotjequote:Op maandag 29 december 2025 00:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is "studio messenger" van de app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |