Direct nadat Bassie en Adriaan de boefjes zien wegrijden maar één van de B&A Boys de auto aan een boom had vastgemaaktquote:
Bassie zou tegenwoordig gecanceld worden!quote:Op zondag 28 december 2025 23:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog steeds één van de allerbeste droomwerelden ever. En mega-absurd
Die is toch al gedraaid?quote:Op zondag 28 december 2025 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Schandalig dat dit wel helemaal gedraaid wordt en Autobahn niet.
Zijn genoeg andere nummers waarbij dit ook het geval is jaquote:Op zondag 28 december 2025 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Schandalig dat dit wel helemaal gedraaid wordt en Autobahn niet.
Opnieuw: als iemand ooit deze single voor me heeft, ik heb interesse. Mis deze nog in mijn collectie, ik vind mooiquote:
Dit lied werd gebruikt in die televisieserie.quote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit onzijn snap ik niet,wat heeft dat met lied te maken?
Truste Bassiequote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ah nummer is bijna klaarquote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door de gifjes, Hansquote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit onzijn snap ik niet,wat heeft dat met lied te maken?
Die (albumversie) heeft het hele jaar in de nachtelijke uren in het Top 2000 programma gezeten op 2. Terwijl het al 4 jaar (in korte edit) uit de lijst is.quote:
Allememaggiesquote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterusten plaaggeestquote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet alleen om die droomwereld hoorquote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bassie zou tegenwoordig gecanceld worden!
Trustequote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterusten!quote:Op zondag 28 december 2025 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |