Ken het niet, maar jou kennende zal het wel goed zijnquote:
Ik krijg inmiddels moordneigingenquote:
Voor dit nummer is ook nog geen medicijn gevonden vrees ik. Kwestie van uitzieken.quote:Op zondag 28 december 2025 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen genezen sneller van aids dan dit nummer.
Schandebakkerquote:Op zondag 28 december 2025 23:46 schreef TLC het volgende:
Oh heren wat doet U nu ?! "T'IS EEN SCHANDE !"![]()
Nog steeds één van de allerbeste droomwerelden ever. En mega-absurdquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En de werkgever gaat inmiddels failliet aan het doorbetalen van het verlof.quote:Op zondag 28 december 2025 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor dit nummer is ook nog geen medicijn gevonden vrees ik. Kwestie van uitzieken.
Ik zou dit zo op een bewegend fotolijstje knallen. Ik vind mooiquote:
Beiden helemaal jaquote:Op zondag 28 december 2025 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Schandalig dat dit wel helemaal gedraaid wordt en Autobahn niet.
quote:Op zondag 28 december 2025 23:48 schreef peaceman het volgende:
@:mexicanobakker is hier de plaaggeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |