Jij snapt 'mquote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waren wel meer mensen die nooit betaald kregen in die series
Top 5 Koefnoens all timequote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die kon ik me nog herinneren, vond dat zo grappig toendertijd
De liedjes waren wel educatief altijd.quote:
Is buiten The Excorsist en Bassie en Adriaan nog wel vaker gebruikt in allerlei mediaquote:
Als ie straks de instrumenten gaat opnoemen-genot.quote:
Bassie weet volgens mij niet eens meer dat ie nog op aarde isquote:Op zondag 28 december 2025 23:36 schreef Bayswater het volgende:
Zou mooi zijn als Bassie en Adriaan in die tram zitten
Ik heb niks van Het Geheim van de Sleutel. Also:quote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Leuk al die afbeeldingen, maar ik heb nog geen afbeelding of GIF gezien uit een serie waarin ook daadwerkelijk Tubular Bells voorkwam.
quote:
Ja en dat van the Excorcist ook want das het zelfde stuk volgens mijquote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het mooie is, het stuk dat in Bassie & Adriaan zat is nu al klaar
Ja maar ik denk alleen aan mijn jeugdquote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is buiten The Excorsist en Bassie en Adriaan nog wel vaker gebruikt in allerlei media
denk het nietquote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef Gunner het volgende:
Gvd is het nu eens klaar met die gifjes
Nee, ze gaan gewoon door!quote:Op zondag 28 december 2025 23:37 schreef Gunner het volgende:
Gvd is het nu eens klaar met die gifjes
We weten het wel nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |