Ja. Al vind ik deze ook niet een van mijn favorieten. Nog steeds wel prima.quote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef alopio het volgende:
Die van Dolly is gewoon by far de beste
FUCK WHITNEY
Dolly is een koningin. Wat een artiest. En dan ben ik geeneens country fan.quote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de versie.
Opgegroeid met Whitney Houston, maar het verhaal, de oprechtheid, dat is Dolly
Echt verschrikkelijk dat Whitney er zo'n kijk-me-eens-kunnen-zingen versie van moest makenquote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de versie.
Opgegroeid met Whitney Houston, maar het verhaal, de oprechtheid, dat is Dolly
Al besproken.quote:
Denk dat er weinig melk meer uit komt.quote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef hole1988 het volgende:
Dolly GODIN. Die kan heel Nashville van melk voorzien.
Soort Glannis Grace actie jaquote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat Whitney er zo'n kijk-me-eens-kunnen-zingen versie van moest maken
Daar had Whitney ook last vanquote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
Twijfelen tussen deze en whitney is zoiets als niet kunnen kiezen tussen een suikerklontje en een shot heroïne.
Doet die dat ook ja?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
Twijfelen tussen deze en whitney is zoiets als niet kunnen kiezen tussen een suikerklontje en een shot heroïne.
Nou ja, de feiten zeggen anders dat ze prima kon kiezen. Geen goede keuze, maar wel een keuze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Glanis is dan weer een Whitney poserquote:Op zondag 28 december 2025 23:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Doet die dat ook ja?
Ik ken haar eigenlijk alleen van naam
quote:Op zondag 28 december 2025 23:29 schreef Isorden het volgende:
De dag dat Dolly dit schreef was een hele lucratieve dag.Working 9 to 5 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THANKSquote:Op zondag 28 december 2025 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Berichten zijn 720, dus alles tussen 0 en 720 kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
De dag dat Dolly dit schreef was een hele lucratieve dag.Daarna mocht haar man even motorboten denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oasis - Live Forever
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Heart - Barracuda
Jimi Hendrix - Little Wing
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Boston - Don't Look Back
Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
De dag dat Dolly dit schreef was een hele lucratieve dag.Jolene-genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Vind het wel mooi dat je nu al twee keer op andere wijze haar naam verkeerd schrijftquote:Op zondag 28 december 2025 23:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Glanis is dan weer een Whitney poser
Komt nog genoeg ja. Volgepakt uurquote:Op zondag 28 december 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uur begon matig maar is nu wel lekker. Hopelijk nog een paar fijne plaatjes hierna.
Ik ben consistent slecht jaquote:Op zondag 28 december 2025 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je nu al twee keer op andere wijze haar naam verkeerd schrijft
quote:Op zondag 28 december 2025 23:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THANKS
Spoiler is minder breed uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hij Whitney hoe die het moet schrijvenquote:Op zondag 28 december 2025 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je nu al twee keer op andere wijze haar naam verkeerd schrijft
Zeker nog wel ruimte voor 6 nummers.quote:Op zondag 28 december 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uur begon matig maar is nu wel lekker. Hopelijk nog een paar fijne plaatjes hierna.
Drommels, ik hoop het ookquote:Op zondag 28 december 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |