Ja. Al vind ik deze ook niet een van mijn favorieten. Nog steeds wel prima.quote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef alopio het volgende:
Die van Dolly is gewoon by far de beste
FUCK WHITNEY
Dolly is een koningin. Wat een artiest. En dan ben ik geeneens country fan.quote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de versie.
Opgegroeid met Whitney Houston, maar het verhaal, de oprechtheid, dat is Dolly
Echt verschrikkelijk dat Whitney er zo'n kijk-me-eens-kunnen-zingen versie van moest makenquote:Op zondag 28 december 2025 23:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de versie.
Opgegroeid met Whitney Houston, maar het verhaal, de oprechtheid, dat is Dolly
Al besproken.quote:
Denk dat er weinig melk meer uit komt.quote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef hole1988 het volgende:
Dolly GODIN. Die kan heel Nashville van melk voorzien.
Soort Glannis Grace actie jaquote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat Whitney er zo'n kijk-me-eens-kunnen-zingen versie van moest maken
Daar had Whitney ook last vanquote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
Twijfelen tussen deze en whitney is zoiets als niet kunnen kiezen tussen een suikerklontje en een shot heroïne.
Doet die dat ook ja?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
Twijfelen tussen deze en whitney is zoiets als niet kunnen kiezen tussen een suikerklontje en een shot heroïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |