Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 22:53 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
mag ik hier aub een linkje van
Ik kijk teveel op mijn telefoon. Dat is het wel denk ik. Aan de rest ben ik dus niet verslaafd.quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zijn jullie (niet) aan verslaafd?
Koffie en telefoon hier
Klopt!quote:Op zondag 28 december 2025 22:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op een zaterdag? Toen was ie bij Spijkers met Koppen
Hier ookquote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Koffie en telefoon hier
Hahaha, neequote:Op zondag 28 december 2025 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
Everything For Free vind ik wel leuker. Staat die er nog in?
Die haalde maar 1x de eindstreep volgens mij. Ik vind zelf Believe de beste, als je die niet kent zeker eens luisteren.quote:Op zondag 28 december 2025 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
Everything For Free vind ik wel leuker. Staat die er nog in?
809quote:
Vroeger vond ik deze wel ok, nu ben ik het een beetje beu ofzoquote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef peaceman het volgende:
Vroeger vond ik deze heel tof. Nu wel oke.
Tsja, ik had het kunnen wetenquote:
Heeft er 2 jaar ingestaan, nooit hoger dan 1808.quote:
Gaat ook niet meer gebeuren denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je bent er nog niet verslaafd aan?
Believe en Dadquote:Op zondag 28 december 2025 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die haalde maar 1x de eindstreep volgens mij. Ik vind zelf Believe de beste, als je die niet kent zeker eens luisteren.
Je moet een choice maken.quote:
Muziekquote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Koffie en telefoon hier
Ik denk niet dat ik voor het nummer k'squote:
Die handjes.quote:
Ze gooien met bier?quote:
Aan het Top 2000 topic.quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Koffie en telefoon hier
Oh, dat heeft dan wel echt een indruk op me achtergelaten. Maar volgens mij draaiden mijn ouders die ook nog wel vaak.quote:Op zondag 28 december 2025 22:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heeft er 2 jaar ingestaan, nooit hoger dan 1808.
'16 erin na '17 er weer uit.
Cafeïne, muziekquote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Koffie en telefoon hier
Ik heb wel een ongezonde obsessie met muzieklijstjes, die verder gaat dan deze week.quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Koffie en telefoon hier
Sowieso aan muziek.quote:Op zondag 28 december 2025 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Koffie en telefoon hier
Liever Kerst dan Karst.quote:
Pleonasmequote:
Goed zo! Briljante grappen doen veel he?!quote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef hihohaswessam het volgende:
dit topic heeft als een voormalig lurker toch wel een vrij verslavende werking moet ik zeggen
Geloof dat we daar allemaal al achter warenquote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ongezonde obsessie met muzieklijstjes, die verder gaat dan deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |