Hebben die betere nummers?quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of een van de vele betere nummers van Limp Bizkit, nog beter.
Wordt niet gedraaid tussen 9 en 5.quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, we hadden bijna twee keer Dolly Parton in een uur gehad, dat komt ook niet vaak voor
Ik wilde Stemplaat Freebird kost wat kost meepakken, die is ook tussen 4-5 de 31e. Ga ik niet doenquote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb morgennacht tussen 2 en 3 en tussen 3 en 4 een stemplaat. Ja, nou dat geloof ik dan wel.
Ik heb meer dan de helft op de laatste dagquote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al mijn stemplaten zijn al lang en breed geweest.
Over artiesten met alles in de bovenste helft gesproken.quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig vannacht al de eerste Bankzitters. Die mis ik mooi
Als Tubular Bells niet zo lang had geduurd....quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, we hadden bijna twee keer Dolly Parton in een uur gehad, dat komt ook niet vaak voor
Bezuinigingen bij de NPO.quote:Op zondag 28 december 2025 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korte uurlijstjes zeg, ik ben benieuwd waarom.
quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog 3 dagen en 1 uur dan wordt heel NL een twijfelgevalletje
Ja. Al zal het hier waarschijnlijk relatief meevallen.quote:Op zondag 28 december 2025 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog 3 dagen en 1 uur dan wordt heel NL een twijfelgevalletje
Wel aan het zakken gelukkig.quote:Op zondag 28 december 2025 23:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Over artiesten met alles in de bovenste helft gesproken.
Live Forever blijft oneindig lang rondhangenquote:Op zondag 28 december 2025 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korte uurlijstjes zeg, ik ben benieuwd waarom.
Snap ik! Daarom neem ik altijd vrij tussen Kerst en Nieuwjaar. Maar ja, dat moet maar net kunnen he?quote:
Wtfquote:Op zondag 28 december 2025 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sodeknetter. Ik ben er geen fan van maar vannacht als Pride van U2. Die krijgen echt klappen dit jaar
Als dat bij mijn stemlijstje zo zou zijn dan zouden ze wel gigantisch hard zijn gestegen of heel hoog weer zijn binnengekomen.quote:Op zondag 28 december 2025 23:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft op de laatste dag
hier ook, tot op heden nog maar af en toe eens een knalletjequote:Op zondag 28 december 2025 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ja. Al zal het hier waarschijnlijk relatief meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |