Leuk! Was lang geleden dat ik weer eens lekker recreatief zwom dus het voelde lekker nostalgisch. Was fijn elkaar nog even te zien en er weer even uit te zijn. Daarna ook friet gehad #viesdik. Maar ben nu wel moe (en ietwat stoned, die gifjes straks bij de belletjes gaan misschien niet zoals gepland)quote:
geen actieve herinneringen aanquote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De eerste zelfs bijna helemaal aan het begin/
Minder dan deze?quote:Op zondag 28 december 2025 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit even vluchtig door de lijst te scrollen en denk serieus dat ik van alle 24 Fix You nog het minst vind ook.
Misschien als je echt geen leven hebtquote:Op zondag 28 december 2025 23:00 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
voor alle 4 duizend zo veel nummers? dat kan echt niemand
Cultureel erfgoed? Overgewaardeerde zuiplap is (was?) 't.quote:Op zondag 28 december 2025 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hazes is nog een soort van cultureel erfgoed, dit nummer van Coldplay is gewoon commerciële bagger.
Tof! Leuke dag zo te horen dus. Je ziet haar niet meer dit jaar toch? Dan is het fijn even tijd te hebben samen.quote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk! Was lang geleden dat ik weer eens lekker recreatief zwom dus het voelde lekker nostalgisch. Was fijn elkaar nog even te zien en er weer even uit te zijn. Daarna ook friet gehad #viesdik. Maar ben nu wel moe (en ietwat stoned, die gifjes straks bij de belletjes gaan misschien niet zoals gepland)
Die met the chainsmokers vind ik wel het ergst denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die met selloutsmokers vind ik wel nog erger. Adventure of a Lifetime, Up&Up en Higher Power scoorden ook marginaal slechter in de 4851 maar dat is een beetje een dobbelsteentje gooien
Ik zie een prima moment om te gaan slapen straksquote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
807 Behind Blue Eyes Limp Bizkit![]()
806 Stressed Out Twenty One Pilots
805 Another One Bites The Dust Queen![]()
804 The Man Who Can't Be Moved The Script
803 More Than A Woman Bee Gees![]()
802 I Will Always Love You Dolly Parton![]()
![]()
801 Live Forever Oasis![]()
800 Tubular Bells Mike Oldfield
Anders raak je stressed out?quote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk wel dat ik aftaai na 21P anders ben ik morgen echt een zombie.
Ik denk dat ik het hier wel mee eens benquote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
807 Behind Blue Eyes Limp Bizkit![]()
806 Stressed Out Twenty One Pilots
805 Another One Bites The Dust Queen![]()
804 The Man Who Can't Be Moved The Script
803 More Than A Woman Bee Gees![]()
802 I Will Always Love You Dolly Parton![]()
![]()
801 Live Forever Oasis![]()
800 Tubular Bells Mike Oldfield
Cultuurbarbarisme inderdaad. Hazes goedpratenquote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Cultureel erfgoed? Overgewaardeerde zuiplap is (was?) 't.
Al mijn stemplaten zijn al lang en breed geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vannacht geen stemplaten, dus ik geloof het verder wel. Morgenochtend tussen 6 en 7 weer een stemplaat.
Ach de ene keer per jaar. Hoort erbijquote:Op zondag 28 december 2025 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verder heb ik t wel gehad met die volledige versie van Tubular Bells
Ik zal even wat verzamelen als voorraad straksquote:Op zondag 28 december 2025 23:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Tof! Leuke dag zo te horen dus. Je ziet haar niet meer dit jaar toch? Dan is het fijn even tijd te hebben samen.
En de gifjes verwacht ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |