Ik moest even opzoeken wat pandapunten zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ik daar verslaafd aan was met m'n huidige pandapunten verzameling
je zou bijna denken van welquote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef camilero het volgende:
[..]
Zijn er al platen van Colplay langsgekomen?
2001 lijkt me een prima plek voor dit zeiklied.quote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef hihohaswessam het volgende:
ik denk dat dit uit alle top 2000 nummers ooit bij mij wel in de onderste honderd zou belanden
Jij durft wel hé lefgozer.quote:
Fix you is jouw favoriet toch?quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb inmiddels een redelijke coldplay tolerantie opgebouwd, maar dit nummer zit zwaar in mijn iritatiezone
Misschien is het een leuk idee om ze allemaal eens op volgorde te zetten en dan de uitslag hier te posten met een verhaaltje bij elk nummerquote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef hihohaswessam het volgende:
ik denk dat dit uit alle top 2000 nummers ooit bij mij wel in de onderste honderd zou belanden
Nog hoog. Ik zeg 13522, gewoon voor de zekerheidquote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
2001 lijkt me een prima plek voor dit zeiklied.
De eerste zelfs bijna helemaal aan het begin/quote:Op zondag 28 december 2025 22:58 schreef camilero het volgende:
[..]
Zijn er al platen van Coldplay langsgekomen?
Verzamel je die nou ook al als maagd? #dtvquote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ik daar verslaafd aan was met m'n huidige pandapunten verzameling
Ik ben zelfs in staat om het niveau van deze editie in mijn hoofd goed te praten.quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geloof dat we daar allemaal al achter waren
Ik zit even vluchtig door de lijst te scrollen en denk serieus dat ik van alle 24 Fix You nog het minst vind ook.quote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef Redefine het volgende:
Coldplay ook nog vijf keer in de top 100. Alsnog eentje minder dan vieze Marcotje...
Die met selloutsmokers vind ik wel nog erger. Adventure of a Lifetime, Up&Up en Higher Power scoorden ook marginaal slechter in de 4851 maar dat is een beetje een dobbelsteentje gooienquote:
Vooral zwaar overgewaardeerd. Op nummer 223 had ik hem prima gevondenquote:
Hazes is nog een soort van cultureel erfgoed, dit nummer van Coldplay is gewoon commerciële bagger.quote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze vind ik an sich best prima hoor. Beter dan die Hazes van zojuist, om maar iets te noemen.
Nog beterquote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Nog hoog. Ik zeg 13522, gewoon voor de zekerheid
voor alle 4 duizend zo veel nummers? dat kan echt niemandquote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien is het een leuk idee om ze allemaal eens op volgorde te zetten en dan de uitslag hier te posten met een verhaaltje bij elk nummer
Zijn er nog wel een paar beter.quote:Op zondag 28 december 2025 23:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit even vluchtig door de lijst te scrollen en denk serieus dat ik van alle 24 Fix You nog het minst vind ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |