Niets van gemerktquote:Op zondag 28 december 2025 22:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ongezonde obsessie met muzieklijstjes, die verder gaat dan deze week.
Zou niet best zijn als ik daar verslaafd aan was met m'n huidige pandapunten verzamelingquote:
Vooral als je ze voor de eerste keer hoort ipv voor het 20e jaar op rijquote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed zo! Briljante grappen doen veel he?!
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef 4-elements het volgende:
Waarom moet elke (waardeloze) scheet van Coldplay in de lijst?
Hoe was de dag met je vriendinquote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, even mn boodschappen in de koelkast doen.
Gewoon buiten laten staan.quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, even mn boodschappen in de koelkast doen.
ben je ze beu dan?quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral als je ze voor de eerste keer hoort ipv voor het 20e jaar op rij
Gewoon ff langs de Oude Veerweg rijdenquote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ik daar verslaafd aan was met m'n huidige pandapunten verzameling
Hun op twee na en allerlaagste notering zijn een heel stuk beter ja.quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Er zijn al betere platen van Coldplay voorbij gekomen..
Terecht. Echt een bar slecht nummer, zelfs voor Coldplayquote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb inmiddels een redelijke coldplay tolerantie opgebouwd, maar dit nummer zit zwaar in mijn iritatiezone
Over 3 dagen wel ja. maar dan duurt het gelukkig nog 358 dagenquote:
Zijn er al platen van Coldplay langsgekomen?quote:Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Er zijn al betere platen van Coldplay voorbij gekomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |