Ook Alfred J. Kwak hoeft van mij niet zo.quote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb niet zoveel met Herman, op Alfred J. Kwak na
Die versie is van Enge Buren.quote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jezus, moet ik het gaan uitleggen.
Eros Ramazotti was net en die heeft ook een nummer dat begint met iets als ‘ik heb zin in een pizza calzone’.
Eigenlijk zingt hij Se Bastasse Una Canzone
Dit is Top 2000 topic basiskennis, muis
Laten we het gezellig houden.quote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jezus, moet ik het gaan uitleggen.
Eros Ramazotti was net en die heeft ook een nummer dat begint met iets als ‘ik heb zin in een pizza calzone’.
Eigenlijk zingt hij Se Bastasse Una Canzone
Dit is Top 2000 topic basiskennis, muis
Blasfemiequote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook Alfred J. Kwak hoeft van mij niet zo.
politiek correcte Alfredjequote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb niet zoveel met Herman, op Alfred J. Kwak na
Ben jij dat Dolf?quote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel de g snaar geslapt?quote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
De claimtijd van mijn vriendin is voorbij, tot en met begin van de middag op de 31e ben ik weer in het bezit van deze reeks voor de rest van de week
quote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me vandaag dat het echt veel te lang geleden is geweest dat ik recreatief ging zwemmen, niet alleen erheen voor baantjes zwemmen of zo. Ik voelde me toch wel even weer jonger en nostalgisch vandaag, in het golfslagbad en de glijbaanquote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het bezit ook.Hebben jullie fijn gezwommen?n
Oh die is nog niet gaan hemelen? Weer wat geleerd vandaag.quote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef peaceman het volgende:
Herman zal ooit zijn DAB ook nog krijgen. Ook niet meer de jongste.
kan dan "de bom valt nooit" er dan ook in? vind dat misschien wel zijn mooistequote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef peaceman het volgende:
Ken zo nog wel 5 nummers van m die ik erin zou willen hebbenquote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef peaceman het volgende:
Ik wil niet dat je liegt is eruitquote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef hihohaswessam het volgende:
dit staat dus lager dan die grollerij van paul de leeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |