Over een uurtje hebben we Tubular Bellsquote:
Ohja alles weer in een blur door gebroken nachten en zulksquote:
Uit Estland zeker?quote:
Nu troll je wel de verkeerde persoon want ik heb niks tegen (de muziek van) Marcoquote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Marco had hier ongetwijfeld wél een goed nummer van gemaakt.
Pizza margherita.quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Marco had hier ongetwijfeld wél een goed nummer van gemaakt.
Dubbelgevouwen?quote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had je zin in een pizza calzone?
Guns n roses concerten ook als er iets naar Axl word gegooidquote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ramones concerten duren korter dan dit
Dat zag ik net even te laat.quote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De Speld doet ook wel aan recycling he..
quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Guns n roses concerten ook als er iets naar Axl word gegooid
Ik had groenten met blauwe kaas en hij wat vleeswaar, kaas en groentenquote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke pizza's zijn het uiteindelijk geworden?
Mooi!quote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
De claimtijd van mijn vriendin is voorbij, tot en met begin van de middag op de 31e ben ik weer in het bezit van deze reeks voor de rest van de week
Blur moet nog komen toch?quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja alles weer in een blur door gebroken nachten en zulks
Ruim op tijd voor de Buisklokkenquote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
De claimtijd van mijn vriendin is voorbij, tot en met begin van de middag op de 31e ben ik weer in het bezit van deze reeks voor de rest van de week
ze heeft haar tijd ervoor genomen...quote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |