Pork and beansquote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat geneuzel over early youtube doet me er aan denken dat WEEZER in de Top 2000 mist. Welk nummer willen jullie er in?
Wel volgend jaar gewoon op stemmen aub, anders komt ie straks nog onder 6 nummers van Suzan & Freek ipv 5. We hebben je nodig.quote:Op zondag 28 december 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is dat ik dartsen aan het kijken ben.
Maar dit is ook een reden van ergernis ja. Op de kieslijst zetten dat het van het album komt met Bocelli erbij, en dan niet dat draaien.
Waarbij die versie niet alleen wat zang betreft met Bocelli, maar ook muzikaal veel beter is.
Missen vind ik wel een groot voor de muziek van Weezer. Al zou het mij niet storen als het erin zou staan.quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat geneuzel over early youtube doet me er aan denken dat WEEZER in de Top 2000 mist. Welk nummer willen jullie er in?
Dan een van deze denk ik:quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat zelfs in de titel van het nummer.
Bedankt voor het uitleggen van de grap, jong0nsquote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Letterlijk zelfs als je naar de titel kijkt
Door welk nummer werd Ambar geveld?quote:Op zondag 28 december 2025 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was 4e kerstdag
[ afbeelding ]
Maar muis wat heeft dit met top 2000 te maken?
Nou mensen. De radio stond aan op top 2000.
Beetje ongepast zo met je benen wijdquote:Op zondag 28 december 2025 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was 4e kerstdag
[ afbeelding ]
Island in the sun stond jarenlang op mijn lijstjequote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Island in the Sun (ik ken verder niet heel veel van ze, alleen de singles).quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wees gerust stemmen heb ik gewoon gedaan dit jaar. Niet hierop wegens voornoemde redenen overigens.quote:Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel volgend jaar gewoon op stemmen aub, anders komt ie straks nog onder 6 nummers van Suzan & Freek ipv 5. We hebben je nodig.
Weet ik niet meer, maar mss het lange nummer van Fleetwood Macquote:Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Door welk nummer werd Ambar geveld?
Foto's van honden en katten hebben nooit een excuus nodigquote:Op zondag 28 december 2025 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was 4e kerstdag
[ afbeelding ]
Die deden ze goffetomme niet op Pinkpopquote:
was ook niet een heel geweldig optreden vond ik.quote:Op zondag 28 december 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deden ze goffetomme niet op Pinkpop
Daarvoor zijn we hier, niet waar.quote:Op zondag 28 december 2025 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap, jong0ns
Welke pizza's zijn het uiteindelijk geworden?quote:Op zondag 28 december 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden pizza ook Italiaans. Komt wel dichtbij zo
Had je zin in een pizza calzone?quote:Op zondag 28 december 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden pizza ook Italiaans. Komt wel dichtbij zo
De Speld doet ook wel aan recycling he..quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
Arrogante dj’s in Top 2000 Café negeren alle verzoeknummertjes van Harold
Een avond waar lang naar werd uitgekeken is voor Harold geëindigd in een fikse tegenvaller. De enthousiaste Radio 2-luisteraar had kaartjes bemachtigd voor het Top 2000 Café, maar ontdekte al snel dat zijn muzikale suggesties niet werden gewaardeerd: al zijn 12 verzoeknummertjes werden namelijk genegeerd door ‘dat hooghartige gespuis dat zichzelf tegenwoordig dj noemt’.
De kribbige Harold heeft geen goed woord over voor het misplaatste snobisme van de dj’s. “We hebben net dat janknummer van Elton John gehad en nu zitten we opgescheept met alweer één of ander liedje van Fleetwood Mac. Als ik dan vervolgens op het raam bons om die lui duidelijk te maken dat ze met die seksloze slaapliedjes het publiek verliezen, word ik ineens raar aangekeken.”
De cafébezoeker uit Geldermalsen weet precies wat zijn verzoeknummertjes aan de avond kunnen toevoegen. “We hebben pit nodig. Wat leven in de brouwerij. Handjes in de lucht en hossen maar. Geef ons Anton aus Tirol. Geef ons het Cooldown Café. Zwieren, zwaaien, kontje draaien, oeh oeh! Geef ons anders op zijn minst iets van DJ Jean. Maar nee hoor, we gaan weer verder met Roy fucking Orbison.”
Naast het gedrag van de dj’s, is Harold ook niet te spreken over de organisatie van het Top 2000 Café. “Het kan toch niet zo zijn dat ik vijf uur buiten in de wachtrij heb gestaan om een B-kantje van Pink Floyd, een ballad van Adele en het NOS Journaal van 21:00 uur voorgeschoteld te krijgen?! Als ik dat vooraf had geweten, dan had ik thuis wel de livestream aangezet.”
Dat is die andere, pizza calzonequote:Op zondag 28 december 2025 22:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Warm bad met wat basilicum en oregano er in
Pt. 2 van Oh Well de schuldigequote:Op zondag 28 december 2025 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar mss het lange nummer van Fleetwood Mac
Gást.quote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Hier had ook een 27e nummer van Blof kunnen staan
En de 28e ookquote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Mand.quote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef DireStraits7 het volgende:
Die hebben er wel een aantal die ze jaarlijks laten terugkomen ja.quote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De Speld doet ook wel aan recycling he..
Die was gisteravond alquote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Pt. 2 van Oh Well de schuldige
Exotisch hoor.quote:Op zondag 28 december 2025 22:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Warm bad met wat basilicum en oregano er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |