Letterlijk zelfs als je naar de titel kijktquote:Op zondag 28 december 2025 22:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat was vlees noch vis, kan niet zeggen dat dat muziek is. Dit daarentegen wél!
Village Peoplequote:Op zondag 28 december 2025 22:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe dat Kazaa een overkoepelende 'verhaallijn' in Mastermovies heeft geinspireerd
Die luister ik niet helaas. Of eigenlijk niet helaas.quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zat ook in de Evergreen, maar daar werd ie afgekapt.
Boehquote:
Ik hoor hem in de zomer best vaak als mijn ouders hun vakantie-/zomerplaylist voor de zoveelste keer afspelen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Die Eros hoor ik echt alleen bij de Top 2000.
Dat lijkt maar zo. Je komt gewoon meer en meer in het popcultuurtijdperk.quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit al een uur naar Ode aan de doden te kijken. Wat zijn er toch een hoop mensen overleden dit jaar
Het is dat ik dartsen aan het kijken ben.quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil @:Zorro even horen over Bocelli
Hash Pipequote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat geneuzel over early youtube doet me er aan denken dat WEEZER in de Top 2000 mist. Welk nummer willen jullie er in?
Buddy Holly gewoon maar?quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat geneuzel over early youtube doet me er aan denken dat WEEZER in de Top 2000 mist. Welk nummer willen jullie er in?
Can't stop partyingquote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan toch hip hip genotquote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hash pipe. Of anders Buddy Holly. Windowsgenot.quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keuzelijstje:quote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |