Ik weet niet of ik dat aankan hoor. Beetje een kater enzo.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier hadden ook 150 nummers van Napalm Death kunnen staan.
Ik hoop dat ik niet te stoned zal zijn voor de gifjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
In het bezit ook.quote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef MTheBassman het volgende:
Goedenavond
De claimtijd van mijn vriendin is voorbij, tot en met begin van de middag op de 31e ben ik weer in het bezit van deze reeks voor de rest van de week
Vind het wel passend eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De Italiaanse BohRap, je kunt ook overdrijven
Het zwembad was groot. Er waren zelfs sauna's. (Nee, het waren geen naaktsauna's)quote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze heeft haar tijd ervoor genomen...
Volgend jaar massaal op stemmen dus.quote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liefde van Later, een van de mooiste NLstalige nummer ooit <3 Jammer dat ie weer gezakt is
La Forza!quote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Estland heeft tweemaal Italiaans gezongen op het ESF trouwens! Die andere vond ik nog beter
Jezus, moet ik het gaan uitleggen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dubbelgevouwen?
Ik snap deze grap niet denk ik
Heb wel eens op Toveren gestemd volgens mij.quote:Op zondag 28 december 2025 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar massaal op stemmen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |