Ik heb geen idee wat het is.quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij ben ik de enige millennial die nooit de lol van Mastermovies heeft begrepen.
Parlez Vous een beetje Henk?quote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga toch voor Saving Private Henk
Het is in ieder geval leuker dan 6-7.quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij ben ik de enige millennial die nooit de lol van Mastermovies heeft begrepen.
Ik hou wel van zinnen waarin ik elk woord individueel wel ken, maar die als geheel volslagen onbegrijpelijk zijnquote:
Ik ben ook geen enorme liefhebber, maar het is toch wel cult.quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
ESF1Gamer en ik ook niet.quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
https://nichtrijder.pepijnblom.com/quote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit iets van gezien, behalve dan de stukjes die iedereen nadoet
Er is een Wikipediapagina.quote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zelfs geen idee wat Mastermovies is
Ja, maar dat is ook letterlijk niets.quote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is in ieder geval leuker dan 6-7.
De voorbeelden waren niet uitnodigendquote:
Ik neem aan dat je veel op Bløf hebt gestemd?quote:Op zondag 28 december 2025 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hou wel van zinnen waarin ik elk woord individueel wel ken, maar die als geheel volslagen onbegrijpelijk zijn
POT-LOOD-VEN-TER.quote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar om een lang verhaal kort te maken, staat hier toch gewoon Through the Barricades.quote:Op zondag 28 december 2025 22:13 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook To cut a long story short kunnen staan
quote:Op zondag 28 december 2025 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je veel op Bløf hebt gestemd?
Ja, Bløf is ook leuker dan Suzan en Freek.quote:Op zondag 28 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |