Die krijgen dan zeker een rood been i.p.v. een rood gezicht.quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Jan-Willem lijkt mij wel zo'n vader waar je je als kind/puber in het openbaar gigantisch voor loopt te schamen
Ik heb daar nooit iets van gezien, behalve dan de stukjes die iedereen nadoetquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de leukste Mastermovies?
Dat heeft ie toch met Diddy?quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ie maar weer eens een fête beginnen.
Nog even wachten tot de vrijspraak.quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Diddy kan hem misschien wel een handje helpen.
Spongebobgenot.quote:
Ik volg dat niet zo.quote:
Ik sluit me hierbij aanquote:
De neppe shit showquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Wat is dit voor kk aflevering KUTT"quote:
FF lekker batsen nouquote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef Isorden het volgende:
Dankzij Mastermovies zit Klootviool wel vast in mijn vocabulaire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik snap de vraag niet.quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eminem en 50 cent heeft ruzie met Diddy. Dat ze beide wisten van Diddy smerige zaakjes en dat ze diss tracks hebben opgenomen enzo.quote:
"Dit was nou net de aflevering die je nog niet gezien had Michael"quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Wat is dit voor kk aflevering KUTT"
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 december 2025 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij ben ik de enige millennial die nooit de lol van Mastermovies heeft begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |