Diddy kan hem misschien wel een handje helpen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Alle nummers van Eminem staan in het rood overigens, met uitzondering van Houdini die er nieuw in staat
is als Radiohead liefhebber dan ook niet echt een vereiste voor mijquote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zijn lollige liedje.
Moet ie maar weer eens een fête beginnen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Alle nummers van Eminem staan in het rood overigens, met uitzondering van Houdini die er nieuw in staat
Ik douw babi pangpang in je reet klootvioolquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de leukste Mastermovies?
Night Rijder.quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Truequote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Isorden het volgende:
Mooiste Spandau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
al gaat in de lijst Gold er dit jaar vandoor met het goud.
?quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verkeerd verbonduhhquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krentenbol?quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die krijgen dan zeker een rood been i.p.v. een rood gezicht.quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Jan-Willem lijkt mij wel zo'n vader waar je je als kind/puber in het openbaar gigantisch voor loopt te schamen
Ik heb daar nooit iets van gezien, behalve dan de stukjes die iedereen nadoetquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat heeft ie toch met Diddy?quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ie maar weer eens een fête beginnen.
Nog even wachten tot de vrijspraak.quote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Diddy kan hem misschien wel een handje helpen.
Spongebobgenot.quote:
Ik volg dat niet zo.quote:
Ik sluit me hierbij aanquote:
De neppe shit showquote:Op zondag 28 december 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |