Dinsdag en woensdag weer.quote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Meer hier die zo'n ongelofelijke zin hebben om te werken morgen?
Ons kantoor is gesloten. De meeste medewerkers zijn vrij.quote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar ik ga m’n leidinggevende overhalen oliebollen te halen voor ons.
Die is zonder mij?quote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet zijn beste versie van het lollige liedje nee (die komt nog)
Morgen nog niet. Alleen woensdag nog.quote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Meer hier die zo'n ongelofelijke zin hebben om te werken morgen?
allang geweest:1648quote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon hier blijf hangen tot de sirene gaat voor de avondvoeding. En dan zie ik de nachtbrakers weer met de nachtvoedingquote:Op zondag 28 december 2025 22:06 schreef Cee het volgende:
Prima uurtje om halverwege af te sluiten voor vandaag.
Zo lollig is Lose Yourself niet toch?quote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 28 december 2025 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik werk volgend jaar pas weer.
That's your mind playing tricks on youquote:Op zondag 28 december 2025 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
Hier hadden ook de Geto Boys kunnen staan
Dat is zijn serieuze liedje, waarvan ik trouwens 2 betere versies ken maar daar kan ik die voorkeur nog wel begrijpenquote:
Hoe gaan we dat record dan halen?quote:Op zondag 28 december 2025 22:07 schreef Isorden het volgende:
Moet morgen sowieso nog werken, ligt eraan hoe snel we ons magazijn geteld hebben, dan ben ik mss dinsdag/woensdag nog vrij.
quote:Op zondag 28 december 2025 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
That's your mind playing tricks on you
Niet.quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat record dan halen?
ik vind het echt zijn beste. lose yourself nr. 2quote:Op zondag 28 december 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zijn serieuze liedje, waarvan ik trouwens 2 betere versies ken maar daar kan ik die voorkeur nog wel begrijpen
Gewoon door blijven posten.quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zijn lollige liedje.quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het echt zijn beste. lose yourself nr. 2
bij lange na niet!quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Without Me?quote:Op zondag 28 december 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zijn lollige liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |