Clemens spreekt geen Nederlandsquote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker dat ik geen Clemens ben?
Allemaal wedstrijden met een te groot klasseverschil.quote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar toch heb je een beetje hoop op wat sensatie.
Niet iedereen kan zo'n allemans vriend als Barney zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Raya vindt Bristow een moeilijke man
Stroeve start, Evans-Manby en Aspinall-Doets kunnen heel leuk worden. Avondsessie twijfelachtig. Surrel-Hurrel lijkt niet mooi, Rock-Rits en Littler-Cross op papier mooi maar kunnen ook saaie eenzijdige potjes worden.quote:Op zondag 28 december 2025 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Allemaal wedstrijden met een te groot klasseverschil.
Morgen kan wel weer leuk worden.
Het is tegenwoordig erg moeilijk om naar te kijken.quote:Op zondag 28 december 2025 21:54 schreef yvonne het volgende:
Ik ben meteen helemaal depressief na onze gezellige studio-gast
Raya zal vast een makkelijke man zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n allemans vriend als Barney zijn.
Rock v Rydz eenzijdig?quote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stroeve start, Evans-Manby en Aspinall-Doets kunnen heel leuk worden. Avondsessie twijfelachtig. Surrel-Hurrel lijkt niet mooi, Rock-Rits en Littler-Cross op papier mooi maar kunnen ook saaie eenzijdige potjes worden.
Rits staat mentaal aardig op instorten. Als hij komt opdagen, kan het een leuke wedstrijd worden, maar ik zie ook wel een snelle zege gebeuren.quote:
En Raya en Vincent zijn ook geen feestjequote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig erg moeilijk om naar te kijken.
Hij is ook allemaal net niet verzorgd. Beetje te lang nekhaar, baardje niet op orde. Op het hoofd lijkt het ook niet echt ergens op.
Te veel negativiteit samen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En Raya en Vincent zijn ook geen feestje
Dat hè, hij heeft toch een nieuwe vrouw, of is dat alweer over?quote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig erg moeilijk om naar te kijken.
Hij is ook allemaal net niet verzorgd. Beetje te lang nekhaar, baardje niet op orde. Op het hoofd lijkt het ook niet echt ergens op.
Wij ook.quote:
Julia is te afhankelijk van de centjes van Raya om daar wat van te zeggenquote:Op zondag 28 december 2025 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hè, hij heeft toch een nieuwe vrouw, of is dat alweer over?
Als vrouw zeg je toch een keer komop scheer je ff, doe wat leuks aan.
Nou ja de kans is groot dat je naast Stompe of die andere vetklep komt te zitten dus waar doe je het voor.quote:Op zondag 28 december 2025 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Julia is te afhankelijk van de centjes van Raya om daar wat van te zeggen
Maar goed, je zult maar met zo'n depri man zijn opgescheept, hij heeft 'iemand nodig die z'n zaakjes regelt en zegt wat ie moet doen'quote:Op zondag 28 december 2025 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Julia is te afhankelijk van de centjes van Raya om daar wat van te zeggen
Om vervolgens niet te luisteren of ruzie te maken met mensen die zeggen wat hij moet doenquote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, je zult maar met zo'n depri man zijn opgescheept, hij heeft 'iemand nodig die z'n zaakjes regelt en zegt wat ie moet doen'
Het eeuwige moederskindje
Simpel toch. Je betaalt niet voor niks goud geld voor de duurste pijlen,mag je best wat terug verwachtenquote:Op zondag 28 december 2025 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minder mikken, meer de pijlen het werk laten doen
Dit is de Clemens die we kennen van Price met zijn koptelefoonquote:
Het is zo'n boeiende wedstrijd dat we over een depri Raymond zitten kleppenquote:Op zondag 28 december 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om vervolgens niet te luisteren of ruzie te maken met mensen die zeggen wat hij moet doen
En tussendoor zit depri Raymond te kleppen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is zo'n boeiende wedstrijd dat we over een depri Raymond zitten kleppen
Minder off-topic dan we normaal in dit topic gaanquote:Op zondag 28 december 2025 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is zo'n boeiende wedstrijd dat we over een depri Raymond zitten kleppen
Neuh.quote:Op zondag 28 december 2025 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou @:Dr_Flash ook nog wakker zijn?
Ik spring van de brugquote:Op zondag 28 december 2025 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En tussendoor zit depri Raymond te kleppen.
Liever nietquote:
Als Barney bij de brug aankomt gaat zelfs de brug er vandoorquote:
De brug springt depressief van een andere brug door Barneys gejankquote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Barney bij de brug aankomt gaat zelfs de brug er vandoor
quote:28-12-2025 @ 22:16:05
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #86 vluggertje
quote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Barney bij de brug aankomt gaat zelfs de brug er vandoor
Uit Duitslandquote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen flauw idee waar deze sterke Clemens vandaan komt
Laatste aansprekende resultaat was een PC-semi in mei.quote:Op zondag 28 december 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen flauw idee waar deze sterke Clemens vandaan komt
Ik had Clemens al helemaal afgeschrevenquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatste aansprekende resultaat was een PC-semi in mei.
Straks met het vlaggetje zal het wel drukker worden.quote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het maar rustig hier voor zo’n goed potje
Alleen maar een blitzkrieg geweesst?quote:
Gabriel Clemens 92,31 91,55 90,61quote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had Clemens al helemaal afgeschreven
Ik vind Humphries eigenlijk helemaal niet slecht spelen. Wat Clemens doet, met name de afgelopen drie sets slaat nergens op.quote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Humphries krijgt een stevig factuurtje van de opruimingsdiensten. Verzaking.
Zjak is de boel aan het opstoken.quote:Op zondag 28 december 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Humphries eigenlijk helemaal niet slecht spelen. Wat Clemens doet, met name de afgelopen drie sets slaat nergens op.
mof gaat weer losquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen maar een blitzkrieg geweesst?
Leuke film.quote:Op zondag 28 december 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Luke was deze wedstrijd echt Cool Hand Luke
die heeft op andere momenten al teveel gas gebruiktquote:Op zondag 28 december 2025 22:27 schreef PSVCL het volgende:
duitser te laat op stoom gekomen , had eerder gas moeten geven
Loek heeft dit echt goed gedaan hoorquote:
Ze had voorzichtiger moeten zijnquote:
Deze ronde wel.quote:Op zondag 28 december 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
Het algehele niveau dit WK voelt bovengemiddeld hoog.
Stijn, jij weet vast of dit klopt?
Ik heb laatst een plaatje gezien. Even opzoeken.quote:Op zondag 28 december 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
Het algehele niveau dit WK voelt bovengemiddeld hoog.
Stijn, jij weet vast of dit klopt?
Dat kan ie nu dan goedmaken door MvG naar huis te sturen.quote:
‘padelluh’quote:Op zondag 28 december 2025 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje, Van Gerwen wordt met de week dunner
quote:haisgeen debutanmeer hè
quote:jemoegewoonzorgedajjejeaigewedstrijdspeelt
quote:verslappe kan maar onderschatten doe je op een wk gwoon nie
quote:kvoel maige wel lekker
vGerwen - Wright was veel leuker geweest dan vGerwen - Merkquote:Op zondag 28 december 2025 22:30 schreef Coco het volgende:
Wij zijn Merk eeuwig dankbaar voor het rendaceren van die clown.
Of een tumor.quote:
Ik begrijp die Daphne wel.quote:
Op de Embassy werd er eentje WK met een 170finish, weet niet meer wie.quote:Op zondag 28 december 2025 22:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, de finishes op 170 vliegen je al sinds R1 om de oren.
The Countquote:Op zondag 28 december 2025 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de Embassy werd er eentje WK met een 170finish, weet niet meer wie.
Wij geven alles voor het vlaggetje.quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie juichen maar gewoon voor het vlaggetje.
Hankey, thx.quote:
Moet dat echt?quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet je dat interview met die nieuwe vriend kijken
Piemel voor je.quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vincent heeft weinig vrienden. Behalve Arjen Moen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
Vincent wil Barney volgens mij wel een keer een hengst verkopen
Dat is rebels hier.quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is grofquote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
In 2026 nemen we afscheid van Klompvoet. @:de_boswachter
Wel of geen bloemen?quote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef Zipportal het volgende:
In 2026 nemen we afscheid van Klompvoet. @:de_boswachter
Ik zou kijkenquote:Op zondag 28 december 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
Vincent wil Barney volgens mij wel een keer een hengst verkopen
Dit is een wakkerschuddend argument.quote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop ook gewoon dat vGerwen wint
Maikol-Anderson is een KRAKER. Merk-Anderson is een voetnoot.
Pijpmondjequote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef Szura het volgende:
Merk heeft een Clayton-mond als ie gooit
Heb je vaker bij oude mensen. Geen energie meer om hun best te doen ABN te spreken. Dan vervallen ze in hun streektaaltje.quote:Op zondag 28 december 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Praat Barney vandaag nou veel Haagser als hij normaal gesproken doet? Valt me op namelijk
Eens.quote:Op zondag 28 december 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop ook gewoon dat vGerwen wint
Maikol-Anderson is een KRAKER. Merk-Anderson is een voetnoot.
Daphne heeft zelf nu een bastaard in haar buik.quote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet meer zo nu hij feeder Daphne niet meer heeft.
Kan je in Springfield ver mee komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |