En we begonnen met de Kabouterdans. Twan was toen net 5..quote:Op zondag 28 december 2025 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
lol.
O.a. Proud Mary, R.E.M., Stones, Beatles, Abba, Zita Swoon, enz.
Dit zijn wel de overgangen waar je het voor doet jaquote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
En dan Edith Piaf, ik hou van de top 2000
Daarom is het jammer dat dit soort oudjes steeds meer verdwijnen, die zijn lekker voor het contrast.quote:Op zondag 28 december 2025 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
En dan Edith Piaf, ik hou van de top 2000
quote:Op zondag 28 december 2025 21:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oasis 4/4Artiesten wil ik het niet noemen, maar er is nog een zekere boyband van YouTube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Staan vast niet in de basisquote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Artiesten wil ik het niet noemen, maar er is nog een zekere boyband van YouTube.
Staan sowieso nog maar weinig chansons in, denk ik?quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is het jammer dat dit soort oudjes steeds meer verdwijnen, die zijn lekker voor het contrast.
quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Artiesten wil ik het niet noemen, maar er is nog een zekere boyband van YouTube.
Daarvan zou Mattjijs van N wel wat meer in de lijst willen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Aaaahhhh, ouais, finalement une chanson!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien tijdens een zombie-apocalyps.quote:
Zou bij mij niet de beste 2000 nummers ooit halen, sorryquote:Op zondag 28 december 2025 21:50 schreef Gretzl het volgende:
Over een van de grootste Franse chansonniers gesproken. Franįoise Hardy kreeg vorig jaar geen DAB+ en ontbreekt al jaren in de Top. Zo zonde![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Afgehaakt.quote:Op zondag 28 december 2025 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is @:zorro eigenlijk?
Hij was Angus Young in een AC/DC coverband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |