Terwijl het een licht kopie was van Curry en van Inkel. Jammer dat er geen dj's zijn met eigen allure.quote:
Grease was zelf een parodie toch?quote:Op zondag 28 december 2025 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grease is een matige film maar die soundtrack is wel een klepper hoor, fantastische popmuziek.
Beetje de vrouwelijke equivalent van Teddy Swims ja. Prima zang, wel soulvol maar echt wel heel generiek.quote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb deze dus uitvoerig beluisterd tijdens mijn nieuwkomersanalyse maar ik herkende hem nu al niet meer. Wat een vergeetbare dertien-in-een-dozijnpop zeg.
daarom eerst maar wat drankquote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
@:essnhills
Oos Joos komt zometeen.
Wij zijn dus omringd door mensen die hier op stemmen en ik vind dat een beangstigende gedachte
quote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Oos Joos komt zometeen.
Wij zijn dus omringd door mensen die hier op stemmen en ik vind dat een beangstigende gedachte
You're The One That I Want en Summer Nights hebben beide in het verleden mijn top 1000 wel gehaald (maar staan niet meer in de recentste editie). Niettemin mee eens.quote:Op zondag 28 december 2025 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grease is een matige film maar die soundtrack is wel een klepper hoor, fantastische popmuziek.
Why am I not includedquote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Oos Joos komt zometeen.
Bankzitters, gevolgd door S&F en Blaf?quote:Op zondag 28 december 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat we dit uur afsluiten met UB40 en daarna het volgende uur openen met Oos Joos. Veel slechter kan bijna niet.
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2025 20:55 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb witte wijn maar dit is ook prima
Niet verkeerd.quote:
Mind blownquote:Op zondag 28 december 2025 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kwam er pas heel kort geleden achter dat 'als de gesmeerde bliksem' een vertaling is van Greased Lightning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |