Jij loopt ver op mij voor, nu pas ster hier.quote:
Cover van Andre van Duin.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me bij Oos Joos voor moet stellen maar ik laat me verrassen.
Maar Bloemkôle gaat over De Streek, en dat is dan weer waar ik vandaan komquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is ground zero voor Oos Joos fans.
Rip Noobie
UB80?quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef Isorden het volgende:
Er zijn inmiddels geloof ik 2 UB40's een mét en een zonder Ali Campbell
quote:Op zondag 28 december 2025 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Over een minuut of acht wil je een r weghalen van die zin
Klopt, de broers hebben ruzie.quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef Isorden het volgende:
Heeft ie in de tussentijd dan ook een uitkering aangevraagd?quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef Isorden het volgende:
UB twee keer de helft.quote:
ALICE DEEJAYquote:Op zondag 28 december 2025 20:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind de Talk to Me's van Alice Deejay leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(euro)dance/trance wel in de Top:quote:Op zondag 28 december 2025 12:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vond die zo goed passen bij die andere (voor Radio 2) atypische megahits van rond de eeuwwisseling zoals
L'Amour Toujours en Sandstorm.
Wachten op de dag dat Barthezz en Scoop ook de lijst halen
Bekijk deze YouTube-video
Darude - Sandstorm
Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours
Robert Miles - Children
Tiësto - Adagio for Strings
Tiësto - Traffic
Niet:
Alice Deejay - Better Off Alone
Barthezz - On the Move
Cascada - Everytime We Touch
Gala - Freed From Desire (hoe dan)
Haddaway - What Is Love (voorheen wel)
Scoop - Drop ItBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nee dus. Ik ben er weer even out.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Bargehassus het volgende:
Red red wine you make me feel so fine...
You make me happy all of the time...
Zal wel niet he..?
Nou ik heb laatst een interview gezien van ze, maar dit komt niet meer goed vrees ik.quote:Op zondag 28 december 2025 20:59 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Als Oasis weer bij elkaar kan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |