Qua allure waren ze het uiteraard totaal nog niet. Maar ik vond de vrijdag show van Tim Op het Broek en Joy Stempher bij Kink tot hun vertrek wel erg leuk. Veel beter dan Eric en Michiel naar mijn mening.quote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Terwijl het een licht kopie was van Curry en van Inkel. Jammer dat er geen dj's zijn met eigen allure.
Vandaag Leerde Ikquote:Op zondag 28 december 2025 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kwam er pas heel kort geleden achter dat 'als de gesmeerde bliksem' een vertaling is van Greased Lightning
Omdat jij het gewoon leuk vindt.quote:
Naast het gemeentehuis van Koggelandquote:
Teddy Swims is echt nog wel vele malen beter.quote:Op zondag 28 december 2025 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje de vrouwelijke equivalent van Teddy Swims ja. Prima zang, wel soulvol maar echt wel heel generiek.
Uiteraard, maar zijn die ook achter elkaar langsgekomen? Overigens vind ik UB40 nog wel heel wat erger dan Blof. Oos Joos is uiteraard daarbij nog wel 100 keer erger.quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bankzitters, gevolgd door S&F en Blaf?
Nou, die zit in die bloemkolequote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me bij Oos Joos voor moet stellen maar ik laat me verrassen.
Dat is ground zero voor Oos Joos fans.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naast het gemeentehuis van Koggeland
Ja maar kan hij het ook 16km achteruit?quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Teddy Swims is echt nog wel vele malen beter.
Ken je het lied The Wanderer van Status Quo? Daar lijkt het wel wat op.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen idee wat ik me bij Oos Joos voor moet stellen maar ik laat me verrassen.
Klinken die zonder Ali een stuk minder zeikerig?quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef Isorden het volgende:
Er zijn inmiddels geloof ik 2 UB40's een mét en een zonder Ali Campbell
Daaromquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is ground zero voor Oos Joos fans.
Rip Noobie
Over een minuut of acht wil je een r weghalen van die zinquote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Cee het volgende:
Ohhh die!quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je het lied The Wanderer van Status Quo? Daar lijkt het wel wat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |