Deze is zo middelmatig idd.quote:Op zondag 28 december 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo staat dit boven Love Story
Ik denk daar iets anders over. Je wil ook iemand sturen die in meerdere wedstrijden kwaliteit heeft laten zien en niet tijdens één wedstrijd een hele goede dag had. En ik denk dat we moeten doen wat bij ons land past en niet naar buitenland moeten kijken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat niet om het land, maar dat dit heel gebruikelijk is bij sporten in landen waar er enorm veel toppers zijn. Ik vind het OKT zeker ook nadelen hebben. Maar om op de OS te kunnen presteren moet je het wel onder spanning kunnen en daar is zo'n OKT een goede voor.
Dat is nog wel de leukste van LOAS!quote:Op zondag 28 december 2025 20:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is wel een van de vervelendste Taylors tbh.
En dan reken ik Wood mee.
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mike PortnoyGOD die Shake It Off drumde op Drumeo
Nederland kijkt daarvoor helemaal niet naar andere landen....quote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk daar iets anders over. Je wil ook iemand sturen die in meerdere wedstrijden kwaliteit heeft laten zien en niet tijdens één wedstrijd een hele goede dag had. En ik denk dat we moeten doen wat bij ons land past en niet naar buitenland moeten kijken.
Sowieso Drumeo videos zijn goud.quote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
En toolquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het betaalt wel uit.quote:
oke Def Rhymzquote:Op zondag 28 december 2025 20:36 schreef essnhills het volgende:
NOU SCHUDDEN MET DIE BILLEN
NIET STOPPAAAH NIET STOPPAAAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |