Zeker. Het is zuur dat er eerder van alles mocht, maar dit is uiteindelijk wel haar eigen foutquote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
Mja dit kan je de starter niet aanrekenen. Misschien eerdere gevallen vandaag wel (waar men wél gewoon weg mocht), maar dit was gewoon helaas een vrij duidelijke beweging.
Ja. Nog een hele kleine troost dat ze het twee keer zelf deed. Het is nog erger als de eerste valse start van de ander is.quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Het is zuur dat er eerder van alles mocht, maar dit is uiteindelijk wel haar eigen fout
Komt ook doordat de een sneller inzakt dan de ander, denk ik.quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Intervallen ook heel verschillend per start, is nogal vervelend voor de sporters
Ik denk heel eerlijk dat dat voor haar op dit moment echt nul verschil maaktquote:Op zondag 28 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Nog een hele kleine troost dat ze het twee keer zelf deed. Het is nog erger als de eerste valse start van de ander is.
Irritant lang iedere keer ja. Slaat nergens op.quote:Op zondag 28 december 2025 19:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij wacht ook wel heel lang steeds.
Zoals ik het begrijp is dat ook wel bewust, om juist meer valse starts te voorkomen omdat mensen het startschot dan zo nauw mogelijk proberen te voorspellen?quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Intervallen ook heel verschillend per start, is nogal vervelend voor de sporters
Tijd om die andere reeks weer op te zoeken.quote:
Ja nu sowieso. Maar als de eerste valse start van de ander is komt er ook nog een gevoel van onrechtvaardigheid bij. Denk ik dan.quote:Op zondag 28 december 2025 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk heel eerlijk dat dat voor haar op dit moment echt nul verschil maakt
Die ziet nu gewoon haar hele wereld instorten
Dat is gewoon logisch toch? Net als in allerlei andere sporten met een startschot/startlicht/etc, dat het signaal binnen X en Y seconden gegeven moet worden.quote:Op zondag 28 december 2025 19:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het mag ook niet te warm worden want dan smelt het ijsquote:Op zondag 28 december 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
Low quality haardvuurtje zeg bij de nos
Eensquote:Op zondag 28 december 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou ok, Jutta stijgt een beetje in mijn aanzien door de hoeveelheid tijd die ze neemt voor de jonge fans daar
Ja, erg leuk van haar.quote:Op zondag 28 december 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou ok, Jutta stijgt een beetje in mijn aanzien door de hoeveelheid tijd die ze neemt voor de jonge fans daar
Die willen inderdaad graag iemand zien rijden die toch al geplaatst is, terwijl de spanning helemaal weg is!quote:Op zondag 28 december 2025 19:50 schreef superniger het volgende:
Erben heeft schijt aan het publiek.
Respect voor hem als schaatser maar ik heb het vermoeden dat ik 'm totaal niet uit zou kunnen staan als hij m'n collega of zo was.quote:Op zondag 28 december 2025 19:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, erg leuk van haar.
Wat is Urban weer vermoeiend hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |