Ik overdrijf graag, maar in dit geval is het dus écht onbegrijpelijk dat ie niet genoteerd staat in de Topquote:
de toolfans die fear inoculum van hetzelfde niveau vinden als het eerdere werk snap ik dus echt niet, vind die hele plaat echt geen zak aanquote:Op zondag 28 december 2025 19:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
De laatste tours waar ik ze live heb gezien heb ik toch wel het idee dat Pneuma voor veel fans de favoriet is geworden, ook die van mij. Dat nummer heeft alles, dus die lekker doen.
Is dat nou lekker, zo’n Chinees? En kies je dan jong of oudquote:Op zondag 28 december 2025 19:39 schreef ShinyStar het volgende:
Straks lekker Chinees eten rond 20 uur.
Top. Ik zet em op mijn 'to listen'lijstje en ga er begin januari naar luisteren!quote:Op zondag 28 december 2025 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilt u meer dan dit, dan kun je genieten van Anesthetize en Fear of a Blank Planet in de Mex2000. Of Pariah.
Die van mij staan er deels wel in, maar veelal met de verkeerde nummersquote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn fave artiesten zullen nooit in de Top 2000 komen en dat is helemaal prima
'39 was gisteren alquote:Op zondag 28 december 2025 19:39 schreef ShinyStar het volgende:
Straks lekker Chinees eten rond 20 uur.
Bij Anesthetize ook lekker die live versie erbij pakken van Tilburg 013, zie je gelijk een God aan het werk op de drumsquote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top. Ik zet em op mijn 'to listen'lijstje en ga er begin januari naar luisteren!
Heel lekker. Liever jong.quote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, zo’n Chinees? En kies je dan jong of oud
Barbarenquote:Op zondag 28 december 2025 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het café stond tien minuten roerloos met elkaar te praten tijdens Porcupine Tree en gaat nu los bij Pink.
Nederland is een bijzonder land.
Omdat er met een korte opleving in het midden ook niet zo heel veel gebeurde in die plaatquote:Op zondag 28 december 2025 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het café stond tien minuten roerloos met elkaar te praten tijdens Porcupine Tree en gaat nu los bij Pink.
Ik vind het nummer wel goed. De plaat..mwah, maar vind eigenlijk alleen Aenima en Lateralus topquote:Op zondag 28 december 2025 19:40 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
de toolfans die fear inoculum van hetzelfde niveau vinden als het eerdere werk snap ik dus echt niet, vind die hele plaat echt geen zak aan
Die 'korte opleving' is dan wel meteen een van de meest energieke stukken muziek in de Top2000. Nul reactie.quote:Op zondag 28 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er met een korte opleving in het midden ook niet zo heel veel gebeurde in die plaat
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 28 december 2025 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
niet dichterbij komen... ksstquote:Op zondag 28 december 2025 19:43 schreef Gehenna het volgende:
LOHUESGENOT![]()
Luisterend vanuit Erica, komt wel dichtbij zo
Ik geloof ook niet zo in Slowdive en Sonic Youth in de Top. Portishead met het verkeerde nummer ja. Bij The Cure en Radiohead ben ik niet ontevreden.quote:Op zondag 28 december 2025 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van mij staan er deels wel in, maar veelal met de verkeerde nummers
Oh gewoon een soort Achterhoeks dusquote:
Drents is geen taal...quote:
quote:
En dan het liefst midden op de dagquote:Op zondag 28 december 2025 19:45 schreef Keyos het volgende:
Echoes en Porcupine Tree in hetzelfde uurtje zou wel echt heel mooi zijn in die collectieve teleurstelling in het café te aanschouwen.
quote:Op zondag 28 december 2025 19:45 schreef Gehenna het volgende:
Hele discografie in de kast staan trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |