Kijken of we dan iets kunnen plannen, ik ben voorquote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij niet een september T2K Karaoke meet doen ofzo kan ik mee verdomme
Unpopular opinion, toch denk ik dat ik 4 het leukste vond om te spelenquote:Op zondag 28 december 2025 18:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vice City beste GTA, maar wij roepen dit elk jaar geloof ik
Sowieso, baby'squote:
Prima.quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Evenstar het volgende:
Kunnen wij niet een september T2K Karaoke meet doen ofzo kan ik mee verdomme
Uit principe karaoke ik niet maar als jullie dan in NL zijn wil ik er heel misschien over nadenkenquote:Op zondag 28 december 2025 18:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kijken of we dan iets kunnen plannen, ik ben voor
Maar een manier om daar achter te komenquote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zouden ze deze hebben bij de karaoke?
Persoon met smaak gespot.quote:
Ik deed dat ook niet... tot begin dit jaarquote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uit principe karaoke ik niet maar als jullie dan in NL zijn wil ik er heel misschien over nadenken
Zijn van mijn vader uiteraard.quote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen close to the edge en relayer
Kon van Gta 4 en 5 ook wel genietenquote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef Isorden het volgende:
Vice City en San Andreas waren beide wel echt peak
Taxi jatten en die taxi missies doen zodat je kan springen met de taxiquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu inde Snon The Needle and the Damage Done <3
Vond San Andreas eerlijk gezegd maar matig. Sommige van de radio stations waren echt wel primaquote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef Isorden het volgende:
Vice City en San Andreas waren beide wel echt peak
Allemaal zelfde haarquote:Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef Magere_Gein het volgende:
Denk altijd dat deze van White Snake is, kronkels in mijn hoofd haha.
Schandalig wel.quote:Op zondag 28 december 2025 18:57 schreef Legoblokje het volgende:
Vice City muziek![]()
![]()
Jammer dat Self Control niet in de lijst staat.
Da's wel echt een Stasse-lenertjequote:
Jij kent mijn stemplaat gewoon niet!quote:Op zondag 28 december 2025 18:57 schreef Isorden het volgende:
856 Stick Season Noah Kahan![]()
855 Hocus Pocus Focus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
854 Don't Cry Guns N' Roses![]()
![]()
![]()
853 Everglow Coldplay![]()
852 Let Her Go Passenger![]()
851 Arriving Somewhere But Not... Porcupine Tree![]()
850 Try P!nk![]()
849 Prachtig Mooie Dag Daniël Lohues![]()
848 Tranen Gelachen Guus Meeuwis![]()
847 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith![]()
846 Fernando ABBA
Ja had hier bij mn ouders lekker de snob op, maar die kregen het in de smiezen na Opeth en Deftonesquote:Op zondag 28 december 2025 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu inde Snon The Needle and the Damage Done <3
SA was qua soundtrack mogelijk wel de beste overall, al was VC natuurlijk legendarisch, het waren maar heel weinig nummersquote:Op zondag 28 december 2025 18:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond San Andreas eerlijk gezegd maar matig. Sommige van de radio stations waren echt wel prima
Emmely komt dan ook uit de klas van Stassequote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's wel echt een Stasse-lenertje
Muziek barbaarquote:Op zondag 28 december 2025 18:57 schreef Isorden het volgende:
856 Stick Season Noah Kahan![]()
855 Hocus Pocus Focus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
854 Don't Cry Guns N' Roses![]()
![]()
![]()
853 Everglow Coldplay![]()
852 Let Her Go Passenger![]()
851 Arriving Somewhere But Not... Porcupine Tree![]()
850 Try P!nk![]()
849 Prachtig Mooie Dag Daniël Lohues![]()
848 Tranen Gelachen Guus Meeuwis![]()
847 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith![]()
846 Fernando ABBA
Nu The Shins - New Slangquote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja had hier bij mn ouders lekker de snob op, maar die kregen het in de smiezen na Opeth en Deftones
Waarschijnlijk word dit gewoon een @essnhills maar het zegt me zo 1 2 3 ff niks.quote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij kent mijn stemplaat gewoon niet!
Als je het hoort zou je het kunnen kennen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in Porcupine Tree. Ik heb wel-jes geplaatst. Maar heb geen idee welk nummer het is, maar de band is tof, dus het nummer waarschijnlijk ook
"Hedde gij ook last van nen jeukende kut"quote:
BAM, jonghuh!quote:Op zondag 28 december 2025 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Hedde gij ook last van nen jeukende kut"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:
Kunnen we de politiek gewoon voor de familiefeestjes houdenquote:
Ja goed ideequote:Op zondag 28 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we de politiek gewoon voor de familiefeestjes houden
quote:
Geen politiek s.v.p.quote:
Politiek van Bram Vermeulen mag best. Al was die zelf ook een wappiequote:
quote:Op zondag 28 december 2025 19:02 schreef Gretzl het volgende:
ICH BIN WIE DU (terugluisteren)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die al geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Klopt, maar daartussen dus 4 kutnummersquote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg echt net dat de goede nummers komen
Beetje niemandsdalletjesuurtje dit, met uitzondering van Hocus Pocusquote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg echt net dat de goede nummers komen
Stick er in seasonquote:
Kutmuziekquote:
Ik Kahan dit ook niet.quote:
hoe?quote:
Bedankt voor deze duidingquote:
Kutmuziek heb ik net geleerdquote:
De Top 2000 zit er dit jaar een beetje tsjok, tsjok, tsjokvol mee. Akoestische, Iers beïnvloede, volksmuziek.quote:Op zondag 28 december 2025 19:05 schreef ShinyStar het volgende:
Weer zo'n typisch singer-songwriter kabbel liedje.
Ja ik denk ik leg het even uitgebreid uitquote:
Nog een muziekbarbaar gespotquote:Op zondag 28 december 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje niemandsdalletjesuurtje dit, met uitzondering van Hocus Pocus
Ja, daar krijg ik hier last van.quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef essnhills het volgende:
Vandaar net de vaginale schimmel reclame?
Vanochtend heel vroeg bij Tannaz helaasquote:
Ja heel fijn. Weet ik tenminste waar ik op moet letten om mijn eigen mening te vormenquote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik denk ik leg het even uitgebreid uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |