Waarom?quote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yusuf Is Lam
Ik niet, want ik moest aan de cola.
De auto rijdt niet vanzelf.quote:
Nee. Een heel stuk eerderquote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Gretzl het volgende:
Ontdekt via het WWF, wie ook?
Bekijk deze YouTube-video
De laatste dagen van het jaar vliegen voorbijquote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
Gaat wel heel hard als de ochtend nu al is aangebroken.
Ergens op de wereld is het nu ochtend.quote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
Volgens Elon Musk wel.quote:Op zondag 28 december 2025 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De auto rijdt niet vanzelf.
Ja en de nummers worden kleiner maar de hits alleen maar groter!quote:Op zondag 28 december 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
De laatste dagen van het jaar vliegen voorbij
It's five o'clock somewhere.quote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Redefine het volgende:
Ja er zit geen vaart in die liedjes, dus dan maar zo tempo erin houdenquote:Op zondag 28 december 2025 18:20 schreef Isorden het volgende:
Doet Cat wel snel, even in een klein uur tijd beide noteringen erdoorheen werken.
Eigenlijk nog bizarder dat Kylie geen solonoteringen heeft dan dat Eefje ontbreektquote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Kylie Minogue was best populair vroeger toch? Opvallend dat ze er maar 1x in staat en dan ook nog een duet.
Ik heb smerige Europese troep.quote:
De nummers worden kleiner, dus de kans op Marco groter...quote:Op zondag 28 december 2025 18:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en de nummers worden kleiner maar de hits alleen maar groter!
Eefje de Visser heb ik niet zoveel meequote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eigenlijk nog bizarder dat Kylie geen solonoteringen heeft dan dat Eefje ontbreekt
Tettenquote:Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nog iets gemist de afgelopen 200 posts?
Oeh, dat is wel jammer.quote:
Ik wed dat jij er goed uitziet op de dansvloer.quote:
Ik heb wel een rode jurkquote:Op zondag 28 december 2025 18:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wed dat jij er goed uitziet op de dansvloer.
Zou je mij even naar de relevante post kunnen verwijzen?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 18:22 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Eefje de Visser heb ik niet zoveel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |