Ja deze krijg ik nu niet meer uit mijn hoofdquote:Op zondag 28 december 2025 18:15 schreef Gretzl het volgende:
Kylie Godin verdient ook een paar solonoteringen in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, waaronder haar absolute 2002 banger!!
Bekijk deze YouTube-video
In 2007 voor het eerst en het laatstquote:Op zondag 28 december 2025 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die er wel in stond.
Murder ballads?quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit stond dus gewoon ooit op een CD vol met liefdesliedjes![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, in m'n beleving werd ie echter pas in de lente van 2002 een hit bij ons toch?quote:
Oh ja 2007, toen er een handvol semi-recente pophits in mochten aldus Mex's analysequote:Op zondag 28 december 2025 18:16 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Schande dat die er niet in staat. Ook maar 1x er in gestaan zie ik. In 2007.
Kylie Minogue was best populair vroeger toch? Opvallend dat ze er maar 1x in staat en dan ook nog een duet.quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In 2007 voor het eerst en het laatst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, gewoon najaar 2001quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in m'n beleving werd ie echter pas in de lente van 2002 een hit bij ons toch?
Nee, iets van de KLM de mooiste liefdesduetten oid. Stond bij mijn ouders in de kastquote:
Als je geen Engels kan is het vast heel romantisch.quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit stond dus gewoon ooit op een CD vol met liefdesliedjes![]()
![]()
![]()
Ja, super populair in de eerste helft van de 00s dacht ik. En daarvoor ook al. En laatst ook nog een leuke revival gemaakt met Padam Padam. Verdient gewoon meer!quote:Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Kylie Minogue was best populair vroeger toch? Opvallend dat ze er maar 1x in staat en dan ook nog een duet.
brodje mario?quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Bargehassus het volgende:
Oh, mijn lief schuift me net een zelfgemaakt broodje Mario onder m'n neus.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |