quote:Op zondag 28 december 2025 18:42 schreef essnhills het volgende:
It's not like you
To sorry![]()
I was waiting on a different story![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje tegenvaller.All Day I Dream About Stemlijsten
Ik was vorige week bij een T2000 quiz waar ze de tekst van Hocus Pocus als vraag haddenquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 18:42 schreef Tussle266 het volgende:
Gemini Nickelback grapnotedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje tegenvaller.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zat ze modder te gooien naar de betere lijst?quote:Op zondag 28 december 2025 18:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja idd, wat was deze. Die voelde ik Emmely
quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een T2000 quiz waar ze de tekst van Hocus Pocus als vraag hadden
quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Photograph meme niet in de lijst.
[ afbeelding ]
Kut....quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Isorden het volgende:
Jammer dat:
[ afbeelding ]
Er niet meer in staat, puur voor de memes
Jij was bij Brothers in Law in Utrechtquote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij een T2000 quiz waar ze de tekst van Hocus Pocus als vraag hadden
quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 18:40 schreef Gretzl het volgende:
Amerikaanse KaneGenotSorry, dat ik dit niet meer wistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nee gewoon Canadees![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Photograph meme niet in de lijst.
[ afbeelding ]
Ondanks dat gehaat staan ze toch nog vrij hoog in de Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef Redefine het volgende:
Nickelback is wel de meest gehate band. Maar die hebben best wel een aantal lekkere rechttoe rechtaan rock rammers. Niet dat iemand die ook hoort want dat zijn altijd hun saaie rockballads of de draak Photograph.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |