Ik las net dat hier over de grens in Meppen vannacht de winkels al leeg waren en opnieuw gevuld moesten worden.quote:Op maandag 29 december 2025 10:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vrees ook zoiets. Het is net als met kinderen als het TE stil is, is het ook niet goed.
Letterlijk nooit. ja een keer in Enschede 25 jaar geleden of zo maar dat was iets anders.quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe vaak gaat dit nou fout? Want voor hem zijn er duizenden anderen met zelfs meer vuurwerk.
Vuurpijlen zijn verboden in Nederland.quote:Op maandag 29 december 2025 10:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Stop een vuurpijl in je reet man
Kan ik naar gaan zoeken. Maar jij kan ook zelf nadenken wat de gevolgen zijn van 550 kilo nitraat in een schuurtje dat ontploft.quote:
Gemiddeld nitraatje heeft maar iets van 1.5g of 2g kruitquote:Op maandag 29 december 2025 10:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kan ik naar gaan zoeken. Maar jij kan ook zelf nadenken wat de gevolgen zijn van 550 kilo nitraat in een schuurtje dat ontploft.
Pak je rekenmachine en zie dus hoeveel nitraten het tegelijk zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 11:01 schreef incel het volgende:
[..]
Gemiddeld nitraatje heeft maar iets van 1.5g of 2g kruit
Bij dit soort sensatienieuws gebruiken ze dus totaalgewicht, niet het gewicht van de hoeveelheid kruit.quote:Op maandag 29 december 2025 11:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pak je rekenmachine en zie dus hoeveel nitraten het tegelijk zijn.
Volgens een collega uit de Bennekel was het in Hanevoetquote:Op maandag 29 december 2025 08:11 schreef Lyrebird het volgende:
Euh, Bennekel… heb zelf nog wel eens kranten bezorgd in de componistenbuurt, meer richting Strijp. Enfin, dit kan natuurlijk overal in Gestel zijn, zelfs in het Ooievaarsnest.
Nee, alleen een goedkope Chinese fatbike met een lichtontvlambare accu zou al genoeg kunnen zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef incel het volgende:
[..]
Letterlijk nooit. ja een keer in Enschede 25 jaar geleden of zo maar dat was iets anders.
Mensen snappen simpele natuurkunde niet. Vuurwerk gaat niet uit zichzelf in de fik daar is een ontbrandingstemperatuur voor nodig. Dus ja je schuur staat in de fik en je vuurwerk zal dan ook wel afgaan, lekker boeiend. Het is niet alsof dat spul uit zichzelf explodeert al hoewel de media je dit maar al te graag wil laten geloven![]()
Het verschil is dus een schuurtje dat affikt of een schuurtje dat affikt en tegelijk een rotklap geeft die met wat pech voor zware schade zorgt aan alles eromheen, inclusief omstanders.quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef incel het volgende:
[..]
Letterlijk nooit. ja een keer in Enschede 25 jaar geleden of zo maar dat was iets anders.
Mensen snappen simpele natuurkunde niet. Vuurwerk gaat niet uit zichzelf in de fik daar is een ontbrandingstemperatuur voor nodig. Dus ja je schuur staat in de fik en je vuurwerk zal dan ook wel afgaan, lekker boeiend. Het is niet alsof dat spul uit zichzelf explodeert al hoewel de media je dit maar al te graag wil laten geloven![]()
Haha, zat ik er niet ver langs.quote:Op maandag 29 december 2025 13:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens een collega uit de Bennekel was het in Hanevoet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |